Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #21 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Yvonne. -Kristen -Sier aldri nei -driver med veldedig arbeid -skal gifte seg med sin første kjærlighet -Engasjerer seg i KRF for ungdom -Veldig snill,kanskje for snill..? -full av empati og medfølelse Nei,det var nok skryt!! Hehe..mulig jeg bommer totalt da men det er dette jeg tenker på når jeg "vurderer" Yvonne Enig med deg! I tillegg tror jeg at Yvonne er: - omsorgsfull - glad i hjemmekos - glad i dyr og "sine" mennesker Endret 24. oktober 2010 av Sequax
Gjest brutal_mann Skrevet 24. oktober 2010 #22 Skrevet 24. oktober 2010 Men, jenter, da...kan dere ikke heller la være å svare så surt ? Bli heller med på tråden! Tror den er ment for å være festlig...( jeg syns iallefall den er det...) Venter i spenning
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #23 Skrevet 24. oktober 2010 Venter i spenning Forventer selvsagt ikke at du skal synes noe er festlig, kjære deg...
Gjest Uglefot Skrevet 24. oktober 2010 #24 Skrevet 24. oktober 2010 Enig med deg! I tillegg tror jeg at Yvonne er: - omsorgsfull - glad i hjemmekos - glad i dyr og "sine" mennesker Ja! Hjemmekos liker Yvonne. Tror hun er den perfekte husmor. Hadde man vært en katt under samme tak som Yvonne så hadde man hadd det veldig godt tror jeg Stabilt og trygt.
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #25 Skrevet 24. oktober 2010 Ja! Hjemmekos liker Yvonne. Tror hun er den perfekte husmor. Hadde man vært en katt under samme tak som Yvonne så hadde man hadd det veldig godt tror jeg Stabilt og trygt. Et varmt og godt hjem!
Gjest wild bird Skrevet 24. oktober 2010 #26 Skrevet 24. oktober 2010 Ja, klart jeg tør skrive det jeg mener under fullt nick! Ikke noe problem Jeg "kjenner" en del av brukerne gjennom dagbøker, så det blir litt juks å beskrive noen av dem. Så da velger jeg meg Anjelica (skrives det sånn?). Tror hun er: rocka og kul har lang utdannelse er enslig mamma har god humor skriver alltid kloke innlegg har klare meninger og står for dem Og er ei sånn dame jeg gjerne skulle vært venn med Også liker jeg Dhanu Tror hun er litt samme type som Anjelica
Gjest brutal_mann Skrevet 24. oktober 2010 #27 Skrevet 24. oktober 2010 Forventer selvsagt ikke at du skal synes noe er festlig, kjære deg... Å joda. Sitter her og venter på Live at the Apollo Ler så jeg griner nesten hver eneste gang.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. oktober 2010 #28 Skrevet 24. oktober 2010 Ja, klart jeg tør skrive det jeg mener under fullt nick! Ikke noe problem Jeg "kjenner" en del av brukerne gjennom dagbøker, så det blir litt juks å beskrive noen av dem. Så da velger jeg meg Anjelica (skrives det sånn?). Tror hun er: rocka og kul har lang utdannelse er enslig mamma har god humor skriver alltid kloke innlegg har klare meninger og står for dem Og er ei sånn dame jeg gjerne skulle vært venn med Også liker jeg Dhanu Tror hun er litt samme type som Anjelica Hun er ikke enslig
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #29 Skrevet 24. oktober 2010 Å joda. Sitter her og venter på Live at the Apollo Ler så jeg griner nesten hver eneste gang. Veit ikke hva det er...men bra for deg!
Rødtoppen86 Skrevet 24. oktober 2010 #30 Skrevet 24. oktober 2010 Å joda. Sitter her og venter på Live at the Apollo Ler så jeg griner nesten hver eneste gang. Ah... det er faktisk morsomt. Skal vi se: Brutal_mann virker som en veldig "gammeldags mann" Han liker at det skal være som før i tiden, særlig kvinnene og deres rolle, samt at mannen skal være en ekte gentleman.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. oktober 2010 #31 Skrevet 24. oktober 2010 Veit ikke hva det er...men bra for deg! NRK3 2230.
Gjesten Skrevet 24. oktober 2010 #32 Skrevet 24. oktober 2010 Enig med deg! I tillegg tror jeg at Yvonne er: - omsorgsfull - glad i hjemmekos - glad i dyr og "sine" mennesker Ikke glem sjenert! Jeg tror hun kan være sjenert når man først møter henne. Også tror jeg hun - har naturlig lavt stemmevolum - er stort sett blid - har noen komplekser - har kanskje (evt. har hatt) litt lav selvtillit - er naturlig snill og god og ønsker genuint det beste for alle rundt seg
Chiyo Skrevet 24. oktober 2010 #33 Skrevet 24. oktober 2010 Om jeg skulle sagt noe om en person ville det vært Yvonne, men alle tingene jeg ville sagt er allerede sagt. Men skal jeg si en ting tror jeg at Yvonne lider av: - Snillpike syndromet(akkurat som meg). Jeg har også lagt merke til at Belladonna: ELSKER rettskriving. Uten om det tørr jeg ikke gjette noe om noen. Ligger egentlig ikke merke til så mangen jeg... er det litt fy? Jeg er altfor opptatt av meg selv. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #34 Skrevet 24. oktober 2010 Ah... det er faktisk morsomt. Skal vi se: Brutal_mann virker som en veldig "gammeldags mann" Han liker at det skal være som før i tiden, særlig kvinnene og deres rolle, samt at mannen skal være en ekte gentleman. Hvis han er slik som du beskriver så synes jeg nesten det er litt sjarmerende... Jeg er vel litt spesiell og kanskje "rar"(?) på det området, og synes slike menn er sjeldne.
Neala Skrevet 24. oktober 2010 #35 Skrevet 24. oktober 2010 For en utrolig koselig tråd Nå skal jeg sove, men kanskje det dukker opp noe i morgen!
Gjest Emera Skrevet 24. oktober 2010 #36 Skrevet 24. oktober 2010 Yvonne. -Kristen -Sier aldri nei -driver med veldedig arbeid -skal gifte seg med sin første kjærlighet -Engasjerer seg i KRF for ungdom -Veldig snill,kanskje for snill..? -full av empati og medfølelse Nei,det var nok skryt!! Hehe..mulig jeg bommer totalt da men det er dette jeg tenker på når jeg "vurderer" Yvonne Hehe, kristen er hun nok ikke, og politisk ligger hun til venstre.
Gjest Eurodice Skrevet 24. oktober 2010 #37 Skrevet 24. oktober 2010 [quote name='Chiyo' date='24 oktober 2010 - 23:09' ). Jeg har også lagt merke til at Belladonna: ELSKER rettskriving.
Chiyo Skrevet 24. oktober 2010 #38 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er yrkesskadet jeg, skjønner du . Forferdelig yrke... tenk å hjernevaske folk slik.
Gjest Eventyr3 Skrevet 24. oktober 2010 #39 Skrevet 24. oktober 2010 "Et flott smil" er da i aller høyeste grad avhengig av personlig mening. neh det er så harmløst at det går bra.
Envy Skrevet 24. oktober 2010 #40 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tror jeg gjetter litt om Cyanid jeg, siden jeg har lagt litt merke til henne i det siste - hun er i starten av 20-årene - hun er spøkefull - litt "glad i seg selv" (ten at det behøver å være negativt) - hun liker blått - hun har kjæreste også må jeg bare legge til at jeg ble paff første gangen jeg oppdaget at Kevlarsjäl faktisk er en kvinne, jeg var så sikker på at hun var en mann :klø: Jo, også litt om TheFainter - Han er nok en utrolig ålreit og jordnær fyr - Han forstår kvinner - Han er omsorgsfull og en typisk "kose seg i sofaen med" mann - Han er dyrekjær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå