AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Føler du at du kjenner noen av brukerne her ? Hva med å lage en tråd der du profilerer en bruker, og så kan brukeren svare på om den som gjetter treffer! Sånn kan vi bli litt "kjent" med hverandre! Jeg tør ikke bruke nicket mitt, men jeg håper dere gjør det! Jeg vil gjerne profilere: Tabris! - lettlivet og glad person - glad i dyr - guttejente - som regel i godt humør - passe pen
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Oi...:klø: Kan bli en artig tråd Tja...Får ta en som jeg føler jeg har blitt litt kjent med, da: PINGTING - Full av energi og liv - Alltid på gang med noe - Glad i anime, japansk, arkeologi og mat/drikke
Pingting Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Woho! - Full av energi og liv Stemmer av og til. Eller ganske ofte da, er bare ikke alltid at jeg klarer å bruke den energien på rett ting. - Alltid på gang med noe Stemer definitivt. - Glad i anime, japansk, arkeologi og mat/drikke Stemmer! Jeg kan jo prøve å profilere tilbake. Det er lett å tro at man "kjenner" folk, men når jeg tenker meg om så er jeg jammen ikke så sikker. SEQUAX - Har bein i nesa og vet hva hun vil. - ...men er kanskje litt sjenert av og til? - er en dagdrømmer, ihvertfall litt - romantiker - litt vimsebøtte
Gjest Eventyr3 Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 - passe pen Hvordan kan du si noe så dumt? Om du synes hu er pen eller ikke har noe med hvor godt du kjenner henne. Det som er stygt for deg kan være pent for meg. Hvis du først skal beskrive usteende til en person så deler du ikke din personlige mening, men du peker heller ut hva som kjennertegner den personen du vil beskrive. eksempel: "langt hår, et flott smil, store og brune øyne etc etc. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Hvordan kan du si noe så dumt? Om du synes hu er pen eller ikke har noe med hvor godt du kjenner henne. Det som er stygt for deg kan være pent for meg. Hvis du først skal beskrive usteende til en person så deler du ikke din personlige mening, men du peker heller ut hva som kjennertegner den personen du vil beskrive. eksempel: "langt hår, et flott smil, store og brune øyne etc etc. Men herregud, da? Her skal man beskrive hva man vet om folk på KG, ut fra hvordan man har oppfattet dem her. Jeg kan også si om noen brukere her at jeg tror de er pene, ut fra hvordan jeg har oppfattet situasjoner de har beskrevet f.eks. Og aner ikke noe om øyenfargen eller lengden på håret
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Woho! Stemmer av og til. Eller ganske ofte da, er bare ikke alltid at jeg klarer å bruke den energien på rett ting. Stemer definitivt. Stemmer! Jeg kan jo prøve å profilere tilbake. Det er lett å tro at man "kjenner" folk, men når jeg tenker meg om så er jeg jammen ikke så sikker. SEQUAX - Har bein i nesa og vet hva hun vil. Ja, vil da si det! - ...men er kanskje litt sjenert av og til? Absolutt ikke Jeg er vel en av de minst sjenerte menneskene her på jorda! - er en dagdrømmer, ihvertfall litt Det er jeg nok....hehe - romantiker Ja...:rødme: - litt vimsebøtte Moi ? Mye som stemmer her, Pingting! Morsom tråd!
Gjest Eventyr3 Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Men herregud, da? Her skal man beskrive hva man vet om folk på KG, ut fra hvordan man har oppfattet dem her. så du har oppfattet Tabris som passe pen?
LineGourmet Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Det er jo helt far out at "anonym bruker" oppretter en tråd som heter "tør du si hva du mener under fullt nick". 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Dette er litt sånn insider tråd...vet allerede hvem som kommer til å bli omtalt og det er den harde kjerne. Jeg er ikke med i den kjernen og regner ikke med å bli omtalt. litt kjipt at det skal være slik på et forum men ja,det er en annen diskusjon Kos dere! 1
SmallTalk Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 Det er jo helt far out at "anonym bruker" oppretter en tråd som heter "tør du si hva du mener under fullt nick". Signeres! Forøvrig, jeg har ikke problemer med å si hva jeg mener her inne under fullt nick. Jeg er nemlig ikke like feig som det de som gjemmer seg bak AB er! 1
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #11 Skrevet 24. oktober 2010 Men, jenter, da...kan dere ikke heller la være å svare så surt ? Bli heller med på tråden! Tror den er ment for å være festlig...( jeg syns iallefall den er det...)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #12 Skrevet 24. oktober 2010 Signeres! Forøvrig, jeg har ikke problemer med å si hva jeg mener her inne under fullt nick. Jeg er nemlig ikke like feig som det de som gjemmer seg bak AB er! Jepp,fint at det generaliseres. Alle som GJEMMER seg bak AB er feig!! Og alle som bruker nick er oppmerksomhetssyke og vil bare øke antall inlnlegg.. Dritalei av å lese det der om feighet og AB.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #13 Skrevet 24. oktober 2010 så du har oppfattet Tabris som passe pen? Jeg har ikke oppfattet særlig mye om Tabris (er ikke TS) Bare sier at det går an å oppfatte noe om folks utseende ut fra hva man leser her inne. F.eks. hvis noen forteller at de er lei av å ikke kunne gå på byen uten å bli sjekka opp, sier det meg at personen antakelig er pen. Ditt innlegg passer på beskrivelser av folk man kjenner i virkeligheten. Her er det ikke mange man vet hvordan faktisk ser ut.
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #14 Skrevet 24. oktober 2010 Kan godt "dømme" en til.... BELLE: - mest målretta og standhaftige av alle her inne - animeGEEK - bokelsker! - god filmsmak - tror Belle passer til navnet sitt! - kan være hardnakka forretningskvinne - er vestlending! Så der, så!
Gjest Eventyr3 Skrevet 24. oktober 2010 #15 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har ikke oppfattet særlig mye om Tabris (er ikke TS) Bare sier at det går an å oppfatte noe om folks utseende ut fra hva man leser her inne. F.eks. hvis noen forteller at de er lei av å ikke kunne gå på byen uten å bli sjekka opp, sier det meg at personen antakelig er pen. Ditt innlegg passer på beskrivelser av folk man kjenner i virkeligheten. Her er det ikke mange man vet hvordan faktisk ser ut. Blir så jævla forvirra av alle anonyme brukerne. Profilering handler ikke om skjønnhet. Å si at noen er pen eller stygg passer ikke inn. det er ikke relevant.
SmallTalk Skrevet 24. oktober 2010 #16 Skrevet 24. oktober 2010 Blir så jævla forvirra av alle anonyme brukerne. Velkommen i klubben!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #17 Skrevet 24. oktober 2010 Slutt å kuppe tråden!! Kjør heller på med profilering, eller la være å svare! Lag heller en syt og klag-tråd!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #18 Skrevet 24. oktober 2010 Det som er stygt for deg kan være pent for meg. Hvis du først skal beskrive usteende til en person så deler du ikke din personlige mening, men du peker heller ut hva som kjennertegner den personen du vil beskrive. eksempel: "langt hår, et flott smil, store og brune øyne etc etc. "Et flott smil" er da i aller høyeste grad avhengig av personlig mening.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #19 Skrevet 24. oktober 2010 Blir så jævla forvirra av alle anonyme brukerne. Profilering handler ikke om skjønnhet. Å si at noen er pen eller stygg passer ikke inn. det er ikke relevant. Jeg skrev "Jeg kan også si om noen brukere her at jeg tror de er pene, ut fra hvordan jeg har oppfattet situasjoner de har beskrevet f.eks." Altså, at TS er ikke alene om det. Og implisitt at jeg ikke er TS. Enig i at utseende kanskje ikke er det mest relevante i en sånn profilering som dette, men som du ser så finnes det altså en forklaring på hvordan noen "kan si noe så dumt", som du så usaklig uttrykte det.
Gjest Uglefot Skrevet 24. oktober 2010 #20 Skrevet 24. oktober 2010 Yvonne. -Kristen -Sier aldri nei -driver med veldedig arbeid -skal gifte seg med sin første kjærlighet -Engasjerer seg i KRF for ungdom -Veldig snill,kanskje for snill..? -full av empati og medfølelse Nei,det var nok skryt!! Hehe..mulig jeg bommer totalt da men det er dette jeg tenker på når jeg "vurderer" Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå