Gjest Sukk Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nå lurer jeg på om jeg har fått mangelfull vare. Fikk div. produkter fra Dermalogica, men det lå ved en mørk rosa eske som var TOM. Nå har jeg sendt mail og klaget! :evil: Er det noen som vet hva pakken skal inneholde?? Bestilte en skin kit med Dermalogica. Prisen ble 241,- hadde forventet den til rundt 200,-, Nå så er jeg spent på å prøve den i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis du ser på hjemmesiden til lookfantastic så er den rosa esken den pappgreia som produktene i skin-kits`ene er stilt opp på på bildene... :blunke: Den skal være tom. Når man bestiller på lookfantastic kommer frakt på ca. 40 NOK i tillegg til pris på produkt. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukk Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Syntes jo det virker merkelig å sende med en tom eske da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er en sånn liten tom eske i alle de forskjellige kit'ene. Det er der navnet står på - altså hva slags type kit det er, om det er for sensitive hud, fet hud etc. Enig at det er litt teit, men det er nå en gang sånn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå