Gå til innhold

har vi et forhold eller er vi bare knullevenn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja.. hvordan skal jeg begynner. jeg har klart å rote meg bort i en fyr som har dame og jeg klare ikke å kommer meg vekk fra det "forholdet". i begynnelsen skulle dette bare være en lek mellom meg og han. det er bare kun sex og ingenting mer. han har jo sagt klart i fra i begynnelsen at han kan ikke gir meg mer enn sex og det skjønte jeg siden han hadde dame. og jeg var med på det. hva er det verste som kan skjer, tenkte jeg. jo.. jeg har falt for han rett og slett! og jeg klare ikke å bryte det forholdet vi har og jeg vil ikke mistet han, mistet det vi har, selv om det kun er bare sex. grunnen jeg ikke klare å bryte det det er fordi han er så ustabil. selv om han har sagt at dette kun er ren sex, men noen ganger så virke ikke det som at dette er bare sex. han er veldig opptatt om jeg har hatt sex med andre og spør stadig om jeg date andre eller om jeg har ligget med noen andre.og når jeg spør om han har ligget med dama hans, så svarte han at ahn ligge veldig sjelden med hun enn med meg. og burte jeg ikke vare glad for det siden han "sparte" til meg.han er annerledes når han ikke er edru. når han har drukket eller er full er han veldig kosete. ting han gjør og ting han sier virke som at han bryr seg om meg. plustelig så kysset vi og kose oss som et kjærestepar. han har send meg en mld at han har savnet meg og har også sagt at han var glad i meg. men alt det han gjør og sier er bare når han var i fulla. når han er edru igjen så er det bare sex og ingenting mer. vi har sex også dro vi hjem til oss selv. så jeg vet ikke om jeg skal tar hans ord så seriøs. like han meg eller like han meg ikke? jeg vet at jeg ikke har godt å være i dette"forholdet" og bør egentlig kutte ut han så fort som mulig. han har tross alt dame, og vil nok aldri gått fra hun for min skyld. jeg tror for hans del så vil han bare ha sex, siden han får så lite sex med dama hans og jeg er alltid der for han når han trenger det. er jeg dum som lot meg selv blir behandlet sånn, eller kan det betyr at muligens han har følelser for meg?

jeg trenger hjelp og råd.

hilsen en veldig deppa og fortvilet jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thefainter

jeg vet at jeg ikke har godt å være i dette"forholdet" og bør egentlig kutte ut han så fort som mulig. han har tross alt dame, og vil nok aldri gått fra hun for min skyld. jeg tror for hans del så vil han bare ha sex, siden han får så lite sex med dama hans og jeg er alltid der for han når han trenger det. er jeg dum som lot meg selv blir behandlet sånn

Tror du har svaret her, jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har helt rett. alle har sagt det. jeg vet, men av en eller annen grunn vil jeg være dum og naiv bare for å være sammen med han.jeg vet bare ikke hvordan jeg skal avslutte det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som man reder så ligger man. Kan være greit å tenke på det FØR man legger seg.

Du får gjøre som jeg blir nødt til - dvs å innse at du har gjort feil og heller finne på noe annet i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir det noe bedre hvis jeg forteller hva jeg føler for han for å se hans hva han føler tilbake? kanskje ved å vite sannheten gjør det lettere for meg å gjøre det slutt. eller bør jeg la vær og heller drite i han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det noe bedre hvis jeg forteller hva jeg føler for han for å se hans hva han føler tilbake? kanskje ved å vite sannheten gjør det lettere for meg å gjøre det slutt. eller bør jeg la vær og heller drite i han?

Drit i hele han. Akkurat som han driter i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...