ecathari Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hei Jeg vil overraske kjæresten, som er mega Harry Potter fan, med å dra til London å gå på premeieren... Men, jeg har aldri vært på kino i London før, og aner ikke hvilke kinoer som ligger i sentrum og som er bra. Finner heller ikke noen bra side på nett med info (sånn som filmweb er her...) Noen som har noen tips? Som har vært på kino i London eller vet om en bra side på nett med info? Eller som tilfeldigvis også skal på premieren av H.P og kan fortelle hvor de fikk billetter og hvilken kino.... Takker for svar ^^, -ecathari-
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 www.odeon.co.uk Kinoen i West End er visst veldig bra!
MissStiles Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Det ligger 3 kinoer på Leicester Square. Her har du også en liste over alle: http://www.londonnet.co.uk/cinema/index.html
Niennas Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg leste om et sted i London der de har "kjæreste-kino", dvs. istedet for seter så er det sofaer, også har dere et bord foran dere med en knapp, sånn at dere kan kontakte servitører osv. Hvis det er interessant, så kan jeg prøve å finne arket jeg rev ut av det bladet jeg fant det i?
lilleGrethe Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Fikk du billetter? Ser premieren i London er 11. november, og at det vanligvis er vanskelig å få billetter, så lurer bare på om du fikk det til!
ecathari Skrevet 10. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2010 Fikk du billetter? Ser premieren i London er 11. november, og at det vanligvis er vanskelig å få billetter, så lurer bare på om du fikk det til! Nei, man måtte være invitert for å få premierebilletter (altså være filmstjerne eller noe) Men skaffet meg billetter til Oslo-premieren i steden ^^,
mp84 Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg leste om et sted i London der de har "kjæreste-kino", dvs. istedet for seter så er det sofaer, også har dere et bord foran dere med en knapp, sånn at dere kan kontakte servitører osv. Hvis det er interessant, så kan jeg prøve å finne arket jeg rev ut av det bladet jeg fant det i? den var jeg interresert i !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå