AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Frisøren min selger dette merket, og da blir jeg jo nysgjerrig på om det er gode produkter eller ei Er det noen som har gode eller dårlige erfariger med merket? Si gjerne noe om hårtype også.
frk.86 Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har prøvd serien for krøllet hår og er ikke veldig fornøyd. Datt fort tilbake til redken selv om den er dobbelt så dyrt *fordi jeg er verd det* ;D
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 jeg har prøvd serien for de som trenger volum. jeg liker serien veldig godt, da mest root pump, det er et hårskum som skal i hårrøttene. Det gjør at håret løfter seg og ikke blir så flatt. I tillegg er hårsprayen deres superbra, den er det god hold i. Hårkurene er også gode, shampoen og balsamen for volum var helt ok, men ikke den beste jeg ar prøvd. jeg liker kerastase veldig godt jeg da
RedFox81 Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 root pump liker jeg ikke, jeg vet ikke, jeg synes den gjør hårrøttene bare skitne og irriterte, harde og ekle å ta på. Men volumeffekten er jo der. Hårsprayer liker jeg, føles lett, god hold, lett å børste ut, lukter ikke mye.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Takk for svar så langt, det virker som jeg bør være litt skeptisk Er det noen som har anbefalinger til farget (egentlig falmende mellomblond...), halvlangt, nokså tykt hår med fall, som fort mister glans og gjerne virker tørt og fett litt om hverandre? Jeg har de siste årene pleid å bruke John Friedas brunetteprodukter, hårkur fra Bjørn Axen og av og til Änglamarks shampo og balsam, men det ser ut til at jeg bør koste på meg noe bedre...
Gjest Bella_ Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 jeg har prøvd serien for de som trenger volum. jeg liker serien veldig godt, da mest root pump, det er et hårskum som skal i hårrøttene. Det gjør at håret løfter seg og ikke blir så flatt. I tillegg er hårsprayen deres superbra, den er det god hold i. Hårkurene er også gode, shampoen og balsamen for volum var helt ok, men ikke den beste jeg ar prøvd. jeg liker kerastase veldig godt jeg da Hvorfor kjøper du ikke redken på nette.Du får det mye billigere på feelunique.com og de returnerer tollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå