AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Alle anbefaler at man skal gå å måle seg hele tiden. Men alle jeg hører om er enten litt store eller har store pupper. Jeg har små pupper og kjøper alltid den BH´en i butikken som ser minst ut og ender da som regel med 70 A da jeg ikke ønsker noe snupimotiv. Disse BH´ene føles greie i omkrets, men virker som regel litt store i cupen. Jeg kunne nok hatt størrelse AA også. Har en BH fra victoria secrets som sitter veldig pent gjennom klær, men den er litt løs rundt livet. Lurer altså på om det er andre her med små pupper som har vært i dyre undertøysforretninger og funnet noe de er fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Har alltid sett veldig små pupper når jeg har sett i speilet, og tenkt at jeg er i hvertfall ikke større enn en A. Har somregel pleid å kjøpe 80A, som jeg følte satt greit. Men så ble jeg målt, og var faktisk en 70C. Nå er alt i bh-skuffen bytta ut, noe som svei for en studentlommebok, men som virkelig var verdt hver krone. Jeg har alltid vært utrolig misfornøyd med puppene mine, men etter å ha sett hvor mye bedre de ser ut i en ordentelig bh som sitter godt, så synes jeg utrolig mye bedre om dem.
JP86 Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 jeg har også altid hatt små pupper. var ca 75aa. det var bare en ting som sto i hode mitt. SILIKON da skulle jeg bli fornøyd. men siden jeg ikke hadde penger ente det med at jeg for morroskyld kjøpte en større bh. 80b dette var jo for stort det så jeg men det var jo ikke så synelig da med klær på. me fant jo ut at dette bare var tull å drive med. jeg har ikke målt meg, men dro til ei veninde på triumph og prøvde litt bare for å se. og da viste det seg at 80a var min størrelse. kansje ikke de største puppene men jeg har lært meg å like dem som de er. mener hu sa at bruker du 80a og den er litt stor rundt så prøv 75b mindre rundt men ca samme cup. og det funka jeg fant min st sånn. utrolig deilig. husk at den skal prøvers på YTTERSTE hakk IKKE innerste for en bh strekker seg altid litt, og da varer de mye lenger
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Tror nok ingen av dere to er like tynne og små som meg, for jeg det at jeg bruker str a-aa er ikke noe jeg inbiller meg. Tenkte mer på om noen hadde vært i en fin undertøysbutikk og faktisk funnet en fin BH i str 65-70 a-aa som satt bra på. Har liksom inntrykk av at disse butikkene er eksperter på store størrelser og kanskje ikke har noe å tilby til de som har "unormalt" små pupper. Jeg er ikke misfornøyd med puppene mine på noen som helst måte, synes bare det er kjedelig at det nesten skal være umulig å finne en BH som ikke er for stor.
SmallTalk Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er ikke i den størrelsen selv, men samtlige av de BH'ene jeg har fra Change finnes ned i 65a. Dette er i hovedsak push-up BH'er med padding.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er ikke i den størrelsen selv, men samtlige av de BH'ene jeg har fra Change finnes ned i 65a. Dette er i hovedsak push-up BH'er med padding. Kanskje jeg skal ta en tur å se. Er liksom så redd for at det skal bli pinlig når jeg kommer hvis de ikke har noe som helst som passer. Push up med padding er det eneste jeg kan gå med, ingenting annet vil sitte noe bra på.
SmallTalk Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Finner du ikke noe som passer, så er ikke det noe å gjøre noe med. Jeg har tidvis problemet med at omkretsen er for stor i 65 (bruker 60F/65E), og da er ikke det noe å få gjort noe med så lenge BH'en ikke finnes med mindre omkrets. Det er jo bare å si at omkretsen ble for stor, og da er problemet løst.
JP86 Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Tror nok ingen av dere to er like tynne og små som meg, for jeg det at jeg bruker str a-aa er ikke noe jeg inbiller meg. Tenkte mer på om noen hadde vært i en fin undertøysbutikk og faktisk funnet en fin BH i str 65-70 a-aa som satt bra på. Har liksom inntrykk av at disse butikkene er eksperter på store størrelser og kanskje ikke har noe å tilby til de som har "unormalt" små pupper. Jeg er ikke misfornøyd med puppene mine på noen som helst måte, synes bare det er kjedelig at det nesten skal være umulig å finne en BH som ikke er for stor. de butikkene som spesialiserer seg på undertøy har masse fin i alle str. min stemor måtte spesialbestille bher for hu var så liten men hadde gigantiske pupper, hu måtte desverre ut med 1000 kr for en bh men jeg kikket litt rundt da jeg var med og det finnes masse fint i små størrelser også, så anbefaler deg å titte. man må jo ikke kjøpe, er lov å spørre om råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå