^KinderMaxi^ Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Skal man sende meldekort mens man går sykemeldt? Jeg har levert aap søknad - hvis det har noe å si!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hva med å spørre NAV??? That said: Jeg fikk beskjed om å levere meldekort fra den dagen jeg søkte om dagpenger.
^KinderMaxi^ Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2010 Av en eller annen grunn får jeg ikke tak i de på nav på en lørdagskveld =/ Vil veldig gjerne ha svar på det jeg lurer på med en gang jeg skjønner du. Kan du ikke komme med noe svar, så gi f**n i å svar da vel.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har alltid måttet sende meldekort når jeg går på AAP uavhengig om jeg har vært sykemeldt eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Når du har søkt om AAP kan du likegjerne begynne å sende meldekort, men normalt skal man ikke sende meldekort mens man er sykemeldt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Gå inn på nav-sida, logg inn med min ID og gå på meldekort. Står det "det er for tidlig å sende inn meldekort enda" så er det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå