AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 hei har hørt at man kan miste jomfrudommen når man bruker p-piller? at man ikke blør? Er dette sant? mener at den blir borte når man bruker p-piller da.
frk.86 Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 At jomfruhinnen skal bli borte ved bruk av p-piller har jeg aldri hørt. Men, jomfruhinnen kan svekkes, "fjernes" under fysisk aktivitet, slik at en ikke blør ved første samleie.
Djungelvrål Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Å herregud hvor mye rart folk har for seg..skulle tro med internett og nåtidens åpenhet rundt sex at folk var mer opplyste
frk.86 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Å herregud hvor mye rart folk har for seg..skulle tro med internett og nåtidens åpenhet rundt sex at folk var mer opplyste Jeg forstår ikke nytten i ditt innlegg?? ingenting konstruktivt med en slik kommentar!
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Nei...spørsmålet var ikke særlig konstruktivt det heller.. man skal jammen høre mye rart før øra faller av... Det skulle vært en lov mot å være så dum! Endret 24. oktober 2010 av Vinnie
Gjest codeman Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 hei har hørt at man kan miste jomfrudommen når man bruker p-piller? at man ikke blør? Er dette sant? mener at den blir borte når man bruker p-piller da. Jeg kan med 100% sikkerhet si at folk som bruker p-piller enten har eller vil miste jomfrudommen i løpet av de neste ukene/månedene. Ellers er det vel liten grunn til å bruke p-piller.
Gjest BabyBlue Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har brukt p-piller i flere måneder i strekk, men jomfruhinna mi er fremdeles helt i orden. Tror neppe den påvirker jomfruhinna! det er vel bare en myte religiøse folk har kommet opp med Den katolske jenta er hos gynekologen noen måneder etter hun begynte på p-piller pga. menssmerter. "Neimen Pernille, hvor er jomfruhinna di blitt av?" "Hva? Nei, p-pillene ødelegger den! Helt sant!" Pernille hadde begynt å ha sex med kjæresten sin. Duh...
Gjest Blubberella Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg kan med 100% sikkerhet si at folk som bruker p-piller enten har eller vil miste jomfrudommen i løpet av de neste ukene/månedene. Ellers er det vel liten grunn til å bruke p-piller. Mange ungjenter begynner med p-piller for å minske problemer med kviser, kraftig hårvekst, menssmerter, store mensblødninger eller hormonproblemer. Så joda, man kan godt ha bruk for p-piller selv om man ikke har sex eller tenker å ha det innen nærmeste fremtid.
Gjest Spinell Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Jomfrudommen mister man når man har hatt samleie. Jomfruhinna, derimot, kan man miste også på andre måter. Hos noen brister jomfruhinna i gymtimen, eller ved bruk av tampong. Andre igjen er født uten. Har aldri hørt at jomfruhinna kan bli borte av at man bruker P-piller. En person som ikke har hatt samleie, men som likevel går på P-piller er jomfru enten hun har jomfruhinne eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Jomfruhinna finnes ikke, og blir dermed heller ikke påvirket av p-piller. http://www.cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Saftig_blanding/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=491
Gjest Spinell Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Ja det er vel innlysende. Tydeligvis ikke for alle!
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Tydeligvis ikke for alle! Nei skjønner det.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #14 Skrevet 25. oktober 2010 Jomfruhinna finnes ikke, og blir dermed heller ikke påvirket av p-piller. http://www.cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Saftig_blanding/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=491 Trust me, den finnes. Min fantes i alle fall. Noen må faktisk til gynekolog for å få hjelp til å åpne sin, da den kan være litt seig og tykk. Dog er nok "hinne" et misvisende ord. På medisinspråket heter det hymen.
Gjest BabyBlue Skrevet 25. oktober 2010 #15 Skrevet 25. oktober 2010 Jomfruhinna finnes ikke, og blir dermed heller ikke påvirket av p-piller. http://www.cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Saftig_blanding/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=491 Jeg kan skrive under på at det finnes jomfruhinner. Lite opplyst noen folk er, altså... xD Det at den ikke finnes er en like dårlig myte som at den kan fjernes med p-piller.
påtuppa Skrevet 25. oktober 2010 #16 Skrevet 25. oktober 2010 Fra linken ovenfor: Er du jomfru, vil du blø første gang du har samleie Alle er jomfru første gang de har samleie...
Avalon Skrevet 25. oktober 2010 #17 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jomfruhinna finnes ikke, og blir dermed heller ikke påvirket av p-piller. http://www.cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Saftig_blanding/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=491 Bullshit! Jeg har fremdeles min i behold! Den er så seig at den ikke vil briste ved samleie, men den er heldigvis så elastisk at det går an å ha samleie. Som noen over her skrev, mange må faktisk få klippet sin opp for å kunne ha samleie i det hele tatt! Men, jeg er enig i at "hinne" ikke er rett begrep, da det er en ring med vev. Endret 25. oktober 2010 av Avalon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå