Gå til innhold

Innvandrerjenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er innvandrerjenter bare utrolig deilige? Langt, mørkt hår og mørke øyne... nydelig! :) Bare synd at de sannsynligvis ikke får lov til å date nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eventyr3

er helt enig med deg, men det du sier ang dating av nordmenn er delvis feil.

Det er riktig at mange ikke får lov, men det er maaaange andre som ikke har shariah hjemme også.

Det kan jeg garantere deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Ser dem nesten aldri jeg..det er fordi mange av dem må ha anstand bare for å gå på butikken..

eh nei.. ikke av den nye generasjonen. De har jo gått på skole og vært en del av samfunnet lenge nå. grønland,tøyen,løkka,furuset,grorud,stovner, over hele oslo. hva babbler du om. sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Innvandrerjenter får ikke lov til å date nordmenn...

Ser dem ikke, for de må ha anstand for å gå på butikken...

Hvilken verden lever dere i da? Kan ikke være Oslo dere bor ihvertfall, for er er det flust av (vakre, jeg er helt enig i DET) innvandrerjenter som både valser rundt i gjenger i byen, på jobben, på treninga, på dansinga, på fester, på butikken (og heeelt uten anstand).

Tror dere faktisk at innvandrerjenter er en gruppe mennesker som er akkurat like og kommer fra akkurat samme plass med akkurat samme kultur?

Det høres ganske uvitende ut for meg, jeg KJENNER til og med flere vakre innvandrerjenter!!! *tar seg forskrekket til munnen* Og ingen av de har disse kulturbegrensningene dere snakker om.

Klart det finnes, på lik linje med at det finnes alle typer variasjoner, blant alle typer mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Innvandrerjenter får ikke lov til å date nordmenn...

Ser dem ikke, for de må ha anstand for å gå på butikken...

Hvilken verden lever dere i da? Kan ikke være Oslo dere bor ihvertfall, for er er det flust av (vakre, jeg er helt enig i DET) innvandrerjenter som både valser rundt i gjenger i byen, på jobben, på treninga, på dansinga, på fester, på butikken (og heeelt uten anstand).

Tror dere faktisk at innvandrerjenter er en gruppe mennesker som er akkurat like og kommer fra akkurat samme plass med akkurat samme kultur?

Det høres ganske uvitende ut for meg, jeg KJENNER til og med flere vakre innvandrerjenter!!! *tar seg forskrekket til munnen* Og ingen av de har disse kulturbegrensningene dere snakker om.

Klart det finnes, på lik linje med at det finnes alle typer variasjoner, blant alle typer mennesker.

Må bare gi min støtte til dette.

Alle innvandrerjenter går ikke med hijab, alle innvandrerjenter har ikke anstand når de beveger seg ute..

Det er jo mange forskjellige grupper av innvandrerjenter her i landet og innenfor gruppene er de også ulike, jeg ser dem daglig både ute og på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke bare du!

Masse flotte innvandrerjenter der ute - mørkhårede eksotiske skjønnheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig og samtidig fullstendig heterofil. Jeg har likevel tenkt og mange ganger uttrykt at dersom jeg var lesbisk ville jeg hatt en "slik en" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...