AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Hei Har en del produkter fra everyday minerals, men usikker på hvilken kost som er best å bruke i de ulike tilfellene: - Multitasking concealer som jeg bruker til å dekke nesen om området rundt(rødt) - Fnishing powder.E det best å bruke en stor med ikke så tett bust, eller? - Everyday mineral base i formulaen semi matte base. Til denne bruker jeg kabukikosten til EM, eller foundationkosten til EM. Selvom jeg gjør sirkulære bevegelser for å prøve å smelte sminken inn, så blir ofte resultatet at basen legger seg i lag enkelte steder på kinnet, mens enkelte deler av kinnet har ikke fått noe base på seg. Hvorfor skjer dette?! Det ser av og til litt ut som sminken legger seg oppå og ikke smelter skikkelig inn i huden med det første, men etter kanskje en times tid ser det bedre ut. Håper noen kan svare
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hei Har en del produkter fra everyday minerals, men usikker på hvilken kost som er best å bruke i de ulike tilfellene: - Multitasking concealer som jeg bruker til å dekke nesen om området rundt(rødt) - Fnishing powder.E det best å bruke en stor med ikke så tett bust, eller? - Everyday mineral base i formulaen semi matte base. Til denne bruker jeg kabukikosten til EM, eller foundationkosten til EM. Selvom jeg gjør sirkulære bevegelser for å prøve å smelte sminken inn, så blir ofte resultatet at basen legger seg i lag enkelte steder på kinnet, mens enkelte deler av kinnet har ikke fått noe base på seg. Hvorfor skjer dette?! Det ser av og til litt ut som sminken legger seg oppå og ikke smelter skikkelig inn i huden med det første, men etter kanskje en times tid ser det bedre ut. Håper noen kan svare Til concealeren kan du med fordel bruke everyday minerals sin egen concealer kost. Den syns jeg er kjempe bra. Tommel opp for svært tett bust. Til finishing powderen kan du godt bruke Sigma sin powder brush med passe tett bust. Til selve basen syns jeg Sigma sin kabuki kost er best.' Spør gjerne dersom noe er uklart :D Bloggadresse fjernet. Kråkesaks, moderator. Endret 25. oktober 2010 av Kråkesaks
RedFox81 Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Til basen bruker jeg en flatt topp kabuki fra EM. Jeg brukte også den vanlige EM-kabuki først, men synes at den med flatt topp gir meg bedre dekking og det blir enklere å påføre jevnt. Selv om den vanlige var egentlig også ganske bra. Jeg bruker primer før basen, det tror jeg også hjelper på å jevne basen.. Jeg bruker raske sirkel-bevegelser, jeg òg, jobber raskt og fast. Men mineralsminken bruker jo en halvtime å sette seg, så det er ikke rart at det ser bedre ut etter en time. Kanskje det er fargen som ikke passer deg helt? Til finishing powderen bruker jeg en vanlig pudderkost, en sånn stor, ja. Hvis jeg trenger litt mer mattende effekt på nesa, bruker jeg bare pudder sponge akkurat der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå