Gå til innhold

Jeg vil ha tre pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nylig lest en rapport om jenter som la seg implantere silikon til en tredje pupp. kjærestene deres ble helt ville av disse tre puppene.

trodde alltid jeg ville forstørre puppene mine, men hvorfor ikke prøve noe nytt?

har spart litt og tenker nå å overraske mannen min med det.

han tror at jeg skal ha brystforstørrelse også kommer jeg tilbake med tre like store pupper.

er allikevel litt usikker. den eneste jeg har fortalt dette til er søstren min og hun ble helt fra seg. men hver sin smak tenker jeg.

noen formeninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

ville nok unngått det.

Skrevet

Eh ok..

La meg ta deg seriøst, så skal jeg forklare deg noe.

Du kan ikke bare få deg en 3 pupp med mindre du har sykt mye overflødig hud, en syk plastisk kirurg, og MYE penger. For vet du hva? Du kan ikke bare operere inn en tredje pupp via silikon midt i mellom de to andre, alle 3 må i såfall ha silikon, om dette skulle gått. For hvis ikke, så ser det jævla dumt ut med en pukkel i brystet når du legger deg og de to andre siger til siden. Men det vil se rimelig rart ut med 3 ballonger på brystet også, en til så får du et jure som ei kyr har liksom. Du burde, unnskyld at jeg :skratte: , men ja, ikke vurdere dette her. Tenner mannen din på rariteter? HAHAH.

Skrevet

Du kan umulig mene dette helt seriøst???? Beklager men, tror dette må være det dummeste jeg har hørt ....

Skrevet

Blir jo litt vanskelig å finne BH da :fnise:

Skrevet

tenkte også på det med bh, men jeg er gasnke flink til å sy.

mannen min tenner ikke på rariteter, jeg vil bare overraske han med dette. kaskje til bursdagen hans til og med?!

hva sier dere gutter?

Skrevet

Sier bare; Lykke til!

HAHA!

Gjest Kristine
Skrevet

mannen min tenner ikke på rariteter, jeg vil bare overraske han med dette. kaskje til bursdagen hans til og med?!

hva sier dere gutter?

Annerledes vertfall :)

Jeg hadde en jente i paralell klassen min på baneskolen hun var født med en tredje brystvorte. Legen mente den kunne utvikle seg til en tredje pupp så den ble opperert bort før puberteten. Ja denne brystvorten var under denvestere puppen hennes.

Sykt.

Frisk jente ellers:)

Men hvordan har du tenkt og løse problemet med brystvorte da? Sikkert ikke like lett og lage det

Skrevet

har nylig lest en rapport om jenter som la seg implantere silikon til en tredje pupp. kjærestene deres ble helt ville av disse tre puppene.

Jeg vil gjerne ha en link :fnise:

Gjest Eventyr3
Skrevet

hva sier dere gutter?

Jeg sier du er skækk. :gjeiper:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg elsker virkelig kg på lørdagskvelder...

Skrevet

er ikke skækk folkens.

bortsett fra at jeg hadde utrolig mye cayennepepper på maten...

tredje brystvorte kan legen lage.

eller transplantere fra noen andre som ikke trenger den lenger?

Skrevet

:ler:

Hvorfor bare 3 hovrofr ikke 4 ?

Hvis du har fire kan jo du ha 2 pupper under dine vanlige pupper. Da kan du ha på 2 bh er samtidig :fnise:

Skrevet

:rødme: :fnise:

Gjest Uglefot
Skrevet

skulle jeg hadd antallet 3 av noen kroppsdeler så ville jeg gått for tre armer. tenk å hive inn på med snacks med høyre hånda,løfte en pilsflaske med venstre OG sette på ei plate med den tredje hånda?? DET hadde vært fin lørdagskveld.

3 pupper derimot er bare waste of skin..eller noe.

Skrevet

Fire pupper eller ingen. To på ryggen som jeg kan fingre mens jeg tar dama bakfra.

Skrevet

Javel ja.. Dette overrasker meg ikke. Når det fins mennesker som bleker rumpehullet sitt, fins det vel også mennesker som ønsker en ekstra pupp :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...