AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Har skjønt at det er mange som har såkalte pulevenner eller knullevenner? Helt fjernt fra min virkelighet, men etter å ha vært singel nå i 1/2 år etter 16 års samliv, har jeg begynt å tenke på det. Etter en tung tid etter en vond skilsmisse har jeg det nå godt med meg selv og trives godt både alen og når jeg har ungene. Har gode venner og flott familie. Men kjenner jo at jeg begynner å savne fysisk kontakt. Har ikke lyst på noe kjæreste akkurat nu, men det hadde vært ok med sex innimellom. Men hvor i all verden finner man seg en knullevenn? Tror ikke det er vanlig i min krets og jeg kan jo ikke akkurat spørre folk rett ut. Bor i en relativt liten by hvor miljøet er lite.
frk.86 Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Flørte leke litt med menn som viser deg interesse og som du liker. Det må være en mann som tenker som deg, som savner nærhet men ikke er klar for noe forhold. Jeg har hatt en slik "venn", noe som skjedde helt naturlig. Desverre ble det følelser inne i bildet for min del til slutt så vi avsluttet forholdet, ikke lenge etter fant jeg min kjære
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Gå på dates, vis menn interesse. Og etter sex første gang blir det gjerne en samtale om hvordan ting skal fungere.. Da kan du feks si at "Jeg er ikke ute etter kjæreste nå, bare kos." og ta ting derifra. Vær imidlertid klar over at en pulevenn ikke er en reservekjæreste, det fungerer bare ikke. Når dere møtes kan dere godt ha middag, gå på kino eller noe slikt men det skal alltid ende i sex, du holder ikke hender du går albue i albue. Hvis det ikke gjør det begynner grensene å viskes ut og det blir fort kleint. Hilsen en som har hatt en del puleveninner opp igjennom årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå