Gjest Savannah- Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Med tanker om familieforøkelse har jeg lyst til å invistere i de 6 bøkene om Aurora og hennes familie. Disse bøkene var jeg veldig glad i da jeg selv var barn, og ønsker å videreføre disse til mine egne barn. Jeg har lett etter bøkene på internett, men når jeg først finner de (ikke i lydbok) står det bare at bøkene ikke er til salgs. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i bøkene? De ligger vel ikke ute hos forskjellige bokhandlere, men tror dere de kunne ha bestilt de opp etter spørsmål fra meg? Har så lyst på disse bøkene!!
-stina Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Med tanker om familieforøkelse har jeg lyst til å invistere i de 6 bøkene om Aurora og hennes familie. Disse bøkene var jeg veldig glad i da jeg selv var barn, og ønsker å videreføre disse til mine egne barn. Jeg har lett etter bøkene på internett, men når jeg først finner de (ikke i lydbok) står det bare at bøkene ikke er til salgs. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i bøkene? De ligger vel ikke ute hos forskjellige bokhandlere, men tror dere de kunne ha bestilt de opp etter spørsmål fra meg? Har så lyst på disse bøkene!! Vet at disse bøkene har vært å få kjøpt gjennom Boklubbens Barn tidligere, kanskje de fortsatt har dem der? Veldig koselige bøker som jeg også var veldig glad i.
Gjest Uglefot Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Har du en ark butikk i nærheten av der du bor? De pleier å være veldig behjelpelig med å lete opp bøker og bestille inn til kunder
Gjest Savannah- Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Vet at disse bøkene har vært å få kjøpt gjennom Boklubbens Barn tidligere, kanskje de fortsatt har dem der? Veldig koselige bøker som jeg også var veldig glad i. Bokklubbens Barn, er dette en slik bokklubb en melder barna sine inn i? Det blir vel litt rart akkurat nå, i og med at jeg ikke er gravid engang Har du en ark butikk i nærheten av der du bor? De pleier å være veldig behjelpelig med å lete opp bøker og bestille inn til kunder Ja, jeg har tilgang på en ark butikk ja! Da skal jeg prøve å høre om de kan bestille opp bøkene! Tusen takk for svar! Blir morsomt å lese bøkene igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå