Gå til innhold

Hva er en prydblondine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva er en "prydblondine"? Overhørte senest i går kveld to karer diskutere en dame, og han ene beskrev henne som en "prydblondine". Han andre sa seg enig uten å spørre hva dette betød, så det er tydeligvis et vanlig begrep.. Men jeg aner ikke hva det betyr. En pen lyshåret dame liksom? Hvorfor er det i så fall ikke noe som heter prydbrunette? Eller er det det?

Ja.. ble nysgjerrig :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, kan ikke si jeg var så kjent med dette begrepet.. Vil jo tro det samme som deg, at det rett og slett er en fin, blond "babe". For meg ga det uttrykket litt assosiasjoner til "trofé-dame", i.o.m at "pryd" liksom er noe man viser fram og er stolt av..

Skrevet

Med andre ord, ikke nødvendigvis en positiv betegnelse? Høres nesten ut som det også kan brukes til å avfeie noen som typisk "dyr i drift" golddigger-dame som du bare har sjans på hvis du har båt og stor leilighet på vestkanten..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er ikke annet enn ei dritfin dame du kan vise fram. Forbeholdt velbemidlede, mindre pene, menn. Hun er nødvendigvis ikke så smart, men jævlig flink til å pule. Han har pengerm hun er fin er formelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...