AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er medlem på et treningssenter i Trondheim, og har begynt å tenke litt på hvordan jeg skal få trent når jeg er på østlandet i juleferien. Det er snakk om 3 uker, og jeg er vant til å trene 5 dager i uken, og vil gjerne fortsette med dette i julen Senteret mitt har avtaler med ulike sentere i Norge/verden, men det koster allikevel 70 kr for hver gjestetrening ettersom jeg har skjønt det. Det blir jo ganske dyrt med 70 kr 5 dager i uken, i tillegg til å betale medlemskapet mitt i Trondheim (450 kr i mnd)! Hvordan løser dere slikt?
momo Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Prat med det treningssenteret du vil trene på, forklar de situasjonen, og hvor mye du vil trene. Kan hende de gir deg ett tilbud på å trene fritt de 3 ukene, for en sum som ikke er for ille. Eller du kan vurdere om du kan ta en del av treningen på egenhånd, så trenger du ikke gå så ofte på senter. Hvis du skal til en stor by, kan du jo bare ta prøvetimer rundt omkring på forskjellige sentere. Eller om du har venner som får ta med seg venner noen ganger. Min venninne får ta med meg gratis på trening en gang iblandt.
Heges Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg fikk gjestetrene gratis via mitt senter i andre byer. Men tror det gjaldt i ett visst antall uker. Det er noen senter som tilbyr gratis prøveuke hos dem, så du kan jo forhøre deg litt om det. Utetrening er nå uansett gratis
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Takk for svar Kardio kan jeg trene ute, men styrketreningen må jeg nesten utføre på senter da jeg bruker ganske tunge vekter. Skal forhøre meg litt rundt! Gjestetrening var visst gratis før, men i høst har de endret dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå