Meridian Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 http://www.sotteroandmidgley.com/dress.aspx?style=ASM3239 Hva syns dere om denne?
Gjest Eventyr3 Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Jeg kan ikke så mye om brudekjoler, men den ser da lekker ut den da. Er den rosa? jeg trodde brudekjoler skulle være hvite jeg. eller er jeg out of date? ` Edit: oi sorry, jeg så ikke: Colors Available White, Diamond White, Dusty Rose Endret 23. oktober 2010 av Eventyr3
SusanneGullet Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Utrolig nydelig kjole Litt uten om det vanlige, med den bleke rosafargen
Meridian Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Ja, jeg håper noen vil gifte seg med meg snart, for den var noe av det finste jeg har sett - sååå lang :rødme: Ja, jeg likte den dusty rose fargen Lurer på hvordan den hadde sett ut i white og diamond white. Den var fin å ryggen med knyting, men det er også fint med knapper. Endret 23. oktober 2010 av meridian
Gjest idakaroline Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Nydelig kjole, men tror kanskje den hadde vært finere i hvit
Meridian Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg kan ikke så mye om brudekjoler, men den ser da lekker ut den da. Er den rosa? jeg trodde brudekjoler skulle være hvite jeg. eller er jeg out of date? ` Edit: oi sorry, jeg så ikke: Colors Available White, Diamond White, Dusty Rose Det fins mange forskjellige hvite farger, og en brudekjole kan komme i mange forskjellige duse farger. Man kan også ha mørke farger, for de som vil skille seg litt ut. Har en tante som giftet seg i en julegrønn burdekjole.
Anglofil Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Fin den, men litt for mye dill-dall synes jeg. Mvh Yvonne
Sherry Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Likte ikke bunnen av kjolen, men nydelig i overdelen :)Hadde gått for en hvit en though
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Nydelig Men jeg likte ikke bunnen av kjolen. For noen vakre kjoler på den siden!
Meridian Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2010 Ja, det er altfor mange kjoler å velge mellom.
Vilma Skrevet 24. oktober 2010 #12 Skrevet 24. oktober 2010 Det ser mer ut som en ballkjole synes jeg... Synes livet er fint, men resten er ikke sååå fint synes jeg... Jeg liker heller ikke fargen så godt.. Er nok litt for tradisjonell jeg
Kamikatze Skrevet 24. oktober 2010 #13 Skrevet 24. oktober 2010 Ja, jeg håper noen vil gifte seg med meg snart, for den var noe av det finste jeg har sett - sååå lang :rødme:Vel, hvis du har kropp til å fylle den, kan kanskje et pro-forma-ekteskap diskuteres. Fra et manneperspektiv er den riktig lekker, selv om jeg nok foretrekker min brud i hvitt, og ikke "en glad laks". Men den vil nesten omforme deg til et sexleketøy, så du skal ha både kropp og attitude til å bære den, da. Er forsåvidt enig med den der oppe som sa at den blir litt mye nede. Men det er fordi den blir litt i ubalanse. Med hatt/slør vil dette bli perfekt utbalansert. Ja? Hvorfor ikke ta den helt ut? Snasen kjole.
Meridian Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2010 Har du bilde av mer tradisjoneller brudekjoler, Mami* ? Ja, jeg kunne nok brukt den som ballkjole eller prinsessekjole på et ball, men med rett tilbehør hadde den blitt en fin brudekjole. Som noe andre har nevnt, ville den blitt veldig fin i hvitt
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #15 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg liker ikke at "alle" brudekjoler nå til dags skal være stroppeløse. Ellers er den helt nydelig, den ville vært perfekt om den var litt mindre naken øverst
Meridian Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2010 Vel, hvis du har kropp til å fylle den, kan kanskje et pro-forma-ekteskap diskuteres. Fra et manneperspektiv er den riktig lekker, selv om jeg nok foretrekker min brud i hvitt, og ikke "en glad laks". Men den vil nesten omforme deg til et sexleketøy, så du skal ha både kropp og attitude til å bære den, da. Er forsåvidt enig med den der oppe som sa at den blir litt mye nede. Men det er fordi den blir litt i ubalanse. Med hatt/slør vil dette bli perfekt utbalansert. Ja? Hvorfor ikke ta den helt ut? Snasen kjole. Ja, det er flere som har nevnt at den ville vært veldig fin i hvit, selv om den glad-laks-fargen(dusty rose) er ganske fin og spesiell Den ser da vel ikke ut som et sexleketøy? Med slør og bukett og noe over skuldrene så hadde den kanskje vært mer anstendig i kirken. Syns det ser ut som en drømmekjole
Vilma Skrevet 24. oktober 2010 #17 Skrevet 24. oktober 2010 Har du bilde av mer tradisjoneller brudekjoler, Mami* ? Ja, jeg kunne nok brukt den som ballkjole eller prinsessekjole på et ball, men med rett tilbehør hadde den blitt en fin brudekjole. Som noe andre har nevnt, ville den blitt veldig fin i hvitt Den er jo ikke så veldig tradisjonell da..? Lakserosa med diamanter..? Nå ble jeg helt hekta her Denne synes jeg er veldig nydelig og romantisk http://www.verawang.com/wedding/allgowns/#/?look=28
Mann_30 Skrevet 24. oktober 2010 #18 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ja, jeg håper noen vil gifte seg med meg snart, for den var noe av det finste jeg har sett - sååå lang :rødme: Hvis du kommer i den kjolen der, så skal jeg jaggu gifte meg med deg! Endret 24. oktober 2010 av Mann_30
Meridian Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #19 Skrevet 24. oktober 2010 Hvis du kommer i den kjolen der, så skal jeg jaggu gifte meg med deg! Hehe, bra du likte kjolen, men hadde nok gått med på en hvit kjole siden det er tradisjonelt. Nei, den er ikke lakserosa, den er dusty rose! Ja, jeg tror nok mange hadde sperret opp øynene om jeg hadde kommet med den kjolen på skole imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå