Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 ...jeg er ganske glad i vibratoren min nå. Sambo kommer ikke hjem før i ellevetiden, og da har han med seg en kammerat som skal være hos oss i helgen. Altså ingen sex før søndagen. Men jeg har min lille nødsløsning :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nyt livet mens du kan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 :hår: Neida, kos deg du, Vigfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Thou shall love thy self... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Når du skrev at samboeren din skulle ha med seg en kompis hjem så tenkte jeg mitt . Jeg tenker bare sex her inne Morgenklem fra Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hm ... Vigfa, Sambo og en kamerat - hele helgen - og du tenker på vibratoren din?? Mange muligheter for denne helgen, ja! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hmmm... Nope. Jeg er ikke til for å deles! Og dessuten, så er det en alt for god kamerat til at jeg noensinne hadde klart å tenke slik :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vibratorer er en fin ting å ha i heimen. Da slipper man å være helt utslitt i armen etter 10-12 orgasmer. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 Men du Vigfa; hvis den omtalte kompisen ikke sover i samme rom eller mellom dere i sengen så er det vel mulig å bedrive en smule seksuell aktivitet selv med besøk? ...hvis det da ikke er sånn at dere har en bittebittebitteliten leilighet og/eller at minst en av dere er fryktelig høylydte under akten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 ...jeg er ganske glad i vibratoren min nå. Sambo kommer ikke hjem før i ellevetiden' date=' og da har han med seg en kammerat som skal være hos oss i helgen. Altså ingen sex før søndagen. Men jeg har min lille nødsløsning :oops:[/quote'], DEt er fint at du har en vibrator som kan løse dette . Men skønner ikke offer dere ikke kan ha sex selv om han har besøk av en kammerat ,dere er vel på samme rom . Ta det heller opp med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 ...jeg er ganske glad i vibratoren min nå. Sambo kommer ikke hjem før i ellevetiden' date=' og da har han med seg en kammerat [/quote'] Da blir det jo dobbel moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kameraten skulle da være hos oss for å sove, mens vi alle skulle reise mye bort på dagtid. Og på dagtid være sammen med mange andre, så derfor ingen sex på dagtid. Grunnen til at vi ikke kunne ha sex på kveldstid er at vi ikke har soverom i den lille leiligheten vår...bare adskilt av forheng. Og jeg er ikke en særlig stille person når jeg har sex Men, men... jeg overlevde de to dagene! Gikk faktisk ganske fint. Noen dager uten gjør det jo ganske mye festligere når man begynner igjen Og nei og atter nei! Ikke under noen omstendigheter ville jeg hatt både sambo og kammeraten i senga. Perverse mennesker dere er Si sånne ting til en liten uskyldig pike som meg. Prøver dere å forderve moraliteten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. oktober 2003 #13 Del Skrevet 13. oktober 2003 :klø: Ikke for å kverulere med deg, men hvis dere ikke kan ha sex på dagtid fordi dere ikke er hjemme, og ikke på kveld/natt pga at det er lytt og at du ikke er stille... Hvordan kan du da ha sex med deg selv og vibratoren? bråker ikke den litt (og bråker du ikke da?) og hva skal samboeren din gjøre mens du gjør det? ligge og lese ved siden av deg? Hm, skjønte ikke dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har jo en vanntett vibrator da. Og vi har jo en dusj. Men det be faktisk ikke noe behov for vibrator i det hele tatt. Fant ut at jeg breide meg fint i et par dager uten sex. Det gjorde bare gårsdagen mye bedre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linea_realist Skrevet 13. oktober 2003 #15 Del Skrevet 13. oktober 2003 Og jeg er ikke en særlig stille person når jeg har sex Å? Faker du altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå