AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tenkte å la til dip og grønnsaker når jeg får besøk i kveld, men trenger litt nye innspill. Lurer derfor på hvilke grønnsaker og hvilken dip du liker? Takker for svar!
Marikke Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg liker best broccoli som dippegrønnsak. Ellers pleier jeg å bruke blomkål, gulrøtter og stangselleri. Jeg er så lite oppfinnsom at jeg pleier å bruke rømme og ferdig-dip-pulver.
-Fisken- Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg bruker kesam og holidaypulver, og/eller salsa. Jeg synes brokkoli, blomkål, agurk, gulrot, stangelleri og fenikkel er god til.
Gjest Eventyr3 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) til dere som bruker brokkoli, blomkål osv som dipp, må man koke det først? Endret 23. oktober 2010 av Eventyr3
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Neida, alt skal være rått og knasende godt. Kuttes opp i små spisbare, overkommelige biter. Og Holiday-dip`en er best!
Jesse Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Pleier å bruke den Maarud Tzatziki-dip´en til grønnsaker (agurk, gulrøtter, stangselleri, blomkål). Samme pose som vanlig holidaydip og sånn.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er ikke så veldig spenstig jeg heller, men har alltid gulrøtter, kålrot, blomkål og agurk. Synes også det er godt med romanesco, stangselleri, (rød) paprika og gode cherrytomater (setter fram enten tannpirkere eller sånne grillspyd i tre). Bruker også ferdige Maarud-dip'er og enten kesam, lettrømme eller rømmekolle, liker godt holiday og tortilla. Noen ganger kan jeg også lage tzatziki og salsa og ha ved siden. For at det ikke skal bli altfor sunt med bare grønnsaker, har jeg ofte en skål med tortillachips og potetgull ved siden av
Jitney Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Personlig synes jeg det er godt å koke brokkolien litt først.. Ellers er det jo knaskerøtter/gulrot/minigulerøtter, blomkål, selleri, agurk, paprika, sukkererter osv.. Alt går vel, egentlig? :D Eple er jo ikke en grønnsak men veeeldig godt synes jeg
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 Takker for innspill! Var en del kombinasjoner jeg ikke hadde forsøkt her ja, men nam nam så godt det ble
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Rør inn frisk hakket/tørket dill (eller annen foretrukket krydderurt) i en boks kesam og server som dipp - et sunt, magert og godt alternativ til rømme og ferdigdip.
KatteLatte Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg pleier å dele gulost i staver og servere ved siden av også. Det er veldig godt med dip!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå