Gå til innhold

90talls fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert på 90tallsfest neste helg, og aner ikke hva jeg skal gå med. Det er så vanskelig! 80tallet er jo myyyye enklere :ler:

Ønsker tips fra dere!!

Hvilket antrekk bør jeg gå for? Og hva type tilbehør, frisyre og sminke?

Takker for ALL hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Applecore
Skrevet

Se de første sesongene av Friends og bli inspirert! :)

Skrevet

Det jeg tenker er i alle fall magen bar, og platåsko.

Stram hestehale, men med en liten del hår ned forran på hver side av ansiktet.

For gutta er det i hvertfall midskill og litt for mye hårgele som gjelder, tenk Nick i Backstreet Boys!

Gjest scorpius
Skrevet

Buffalo sko, miss sixty bukser (eller andre lave bukser som går under hoftene...) og

magetopp ;)

Skrevet

Lave jeans, buffalosko, hestehale med litt hår ned på hver side av ansiktet, eyeliner, svart mønster halskjede som sitter stramt rundt halsen, adidasjakke eller bukse, evt store skatesko :D

Skrevet

Dette er jo enklere enn 80 tallet. Buffalo sko, miss sixty bukser, eller andre stretchbukser med mye sleng. Trang topp, eller adidasgenser. Som noen nevner, hestehale med litt lang lugg hengende ned på hver side. Det som henger ned er gjerne farget i en annen farge. Art sko, pannebånd, mellowbukse, sefabukse, glem alt som heter rettetang.

Skrevet

Så teit.. jeg var i farta på 90 tallet og jeg kan ikke si at jeg synes noe av det der prega 90 tallet særlig mye. Buffalosko var jo noe som kom helt på slutten, mot 99 så det teller jo nesten mest som 2000...

Gjest scorpius
Skrevet

Så teit.. jeg var i farta på 90 tallet og jeg kan ikke si at jeg synes noe av det der prega 90 tallet særlig mye. Buffalosko var jo noe som kom helt på slutten, mot 99 så det teller jo nesten mest som 2000...

Har du noen forslag til TS hva hun skal ha på seg da? :)

Skrevet

Grå singlet og slike formløse steinvaska jeans, slike som ikke er trange. Tjukt svart belte.

Den ultimate 90-tallsduoen:

untamedheart.jpg

Gjest Consensio
Skrevet

Se på tidlige episoder av Charmed eller Beverly Hills eller noe.

Der burde man få masse inspirasjon til antrekk relatert til 90- tallet

Skrevet

Buffalo,"traktorsko,platåsko, miss sixty, jeans i ulike farger..husker en periode hvor alle hadde oransje "jeans", t skjorter med glittertrykk, levis 501, posete collegegensere+++

Skrevet

Jeg gikk på ungdomsskolen 96-99, og det var i hvertfall de klærne som var populære på den tiden. Har da ikke noe si om det er sent nittitalt, det er likevel nittitalls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...