Gå til innhold

Windows Live Essentiall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Windows (har win7) påstår at det er en viktig oppdatering som må gjøres. Men det "viktige" er Windows Live Essentials. Hvorfor i all verden er det viktig? Jeg vil ikke ha windows Live Essentials... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Windows (har win7) påstår at det er en viktig oppdatering som må gjøres. Men det "viktige" er Windows Live Essentials. Hvorfor i all verden er det viktig? Jeg vil ikke ha windows Live Essentials... :tristbla:

Jeg gjorde akkurat tabben å innstallere dette. Hvordan blir jeg kvitt elendigheten igjen uten å miste msn? Den nye versjonen av msn er nesten ubrukelig. Må jeg avinnstallere hele Live essentials og så innstallere messenger på nytt?

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg gjorde akkurat tabben å innstallere dette. Hvordan blir jeg kvitt elendigheten igjen uten å miste msn? Den nye versjonen av msn er nesten ubrukelig. Må jeg avinnstallere hele Live essentials og så innstallere messenger på nytt?

Gå på Kontrollpanel > Avinstaller programmer > velg "windows live essentials" > Avinstaller-

Da får du valg om hvilke Live Essentials-programmer du vil avinstallere. Hak av alle untatt Messenger. Men jeg tror messenger'n ser like ille ut av den grunn. Det er sånn msn ser ut idag. Den er så stygg og rotete! Og totalt unødvendig. Nå kommer WLE til å installeres når jeg avslutter maskinen min...vil ikke skru den av :sukk:

Skrevet

og jeg gjorde akkurat det sammen.....

Ikke fornøyd med den ny messenger......

men er vel en vane sak kanskje??

Noen som har prøvd avistaler? og haket av alt untatt messenger og sett om det funker??

Skrevet

Gå på Kontrollpanel > Avinstaller programmer > velg "windows live essentials" > Avinstaller-

Da får du valg om hvilke Live Essentials-programmer du vil avinstallere. Hak av alle untatt Messenger. Men jeg tror messenger'n ser like ille ut av den grunn. Det er sånn msn ser ut idag. Den er så stygg og rotete! Og totalt unødvendig. Nå kommer WLE til å installeres når jeg avslutter maskinen min...vil ikke skru den av :sukk:

Virker som det er live essentials som har "ødelagt" messengeren, ja. Hvis jeg avinnstallerer, vil jeg da få stadige påminnelser og spørsmål om å innstallere det på nytt igjen? PC'en bråker og går på halv kapasitet når windows maser om en eller annen oppdatering. Jeg huker av at jeg ikke vil ha den, men windows fortsetter å mase. Men den nye msn er totalt ubrukelig. Man får ikke en gang valgene man hadde før der programmet husket mailadressen, men ikke passordet. Nå må jeg enten skrive inn mailadressen hver gang, eller velge at den skal huske både meg og passordet (dermed kan alle andre også logge inn som meg på denne pc'en). Før kunne man blokkere dette irriterende vinduet som kom opp hver gang ved pålogging, nå går ikke det heller. Sitter og ser på reklame for bh'er og gud vet hva, masse lettkledte damer i hvert fall. Og de gamle ikonene forsvant i den nye versjonen. Pføy, nesten så jeg vurderer å begynne med facebook chat :gjeiper:

Gjest Thefainter
Skrevet

Virker som det er live essentials som har "ødelagt" messengeren, ja. Hvis jeg avinnstallerer, vil jeg da få stadige påminnelser og spørsmål om å innstallere det på nytt igjen?

PC'en bråker og går på halv kapasitet når windows maser om en eller annen oppdatering. Jeg huker av at jeg ikke vil ha den, men windows fortsetter å mase.

Ja, den maser om det hele tiden. "kjeeempeviktig oppdatering!!!" Uff dette kommer til å bli en daglig kamp mellom meg og Windows, men jeg SKAL vinne! :sur:

Men den nye msn er totalt ubrukelig. Man får ikke en gang valgene man hadde før der programmet husket mailadressen, men ikke passordet. Nå må jeg enten skrive inn mailadressen hver gang, eller velge at den skal huske både meg og passordet (dermed kan alle andre også logge inn som meg på denne pc'en). Før kunne man blokkere dette irriterende vinduet som kom opp hver gang ved pålogging, nå går ikke det heller. Sitter og ser på reklame for bh'er og gud vet hva, masse lettkledte damer i hvert fall. Og de gamle ikonene forsvant i den nye versjonen.

Det den burde hete er Windows Crap Essentials :tristbla:

Pføy, nesten så jeg vurderer å begynne med facebook chat :gjeiper:

Det sier LITT om hvor ille nye msn er! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...