Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei! Jeg begynner få skikkelig tørr sår vinterhud og "kråkeføtter" under øynene.. Hva er deres beste tips mot vinterhud / produktanbefalinger..' Nå spiser jeg tranpiller og b-vitaminer og bruker en aloevera krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du må bruke en rensekrem eller -melk som ikke tørker ut huden din; Dermalogica og Decleor har fine produkter. Ellers anbefaler jeg Dermalogica Intensive Moisture Balance natt og dag, eller evt Estee Lauders 100% Time Release Moisture Cream for very dry skin. Den trekker raskt inn, lukter nydelig og FUNKER! Ellers er det lurt å ta en fuktighetsmaske i ny og ne; selv liker jeg Estee Lauders So Moist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 hm , takk for tips..jeg skal sjekke ut disse =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå