Lille Rosa Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Hei Det begynner å bli på tide å bytte ut sminkekostene mine. Jeg har tittet så vidt på Makeup store, nettet osv, og det koster jo gjerne minst 200 for 1! Er det noen som kan anbefale noen rimelige, gode børster. Gjerne fra butikk, men nettet går evt også greit.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Eco tools har myke og gode børster. Selges både på nett og på noen apotek tror jeg.
challenger Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg synes at Body Shop sine børster er veldig myke og gode, spesielt kabuki børsten og en stor blush-børste.
fink Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Sigmas koster har rykte på seg for å være av Mac-kvalitet, men til en brøkdel av prisen. Har dem ikke selv, men vurderer sterkt å gå til anskaffelse av noen av dem, når lommeboka tillater det Kjøpes på nett.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Sigmas koster har rykte på seg for å være av Mac-kvalitet, men til en brøkdel av prisen. Har dem ikke selv, men vurderer sterkt å gå til anskaffelse av noen av dem, når lommeboka tillater det Kjøpes på nett. Mac-kvalitet har de ikke (jeg har flere børster fra begge), men de er "gode" kopier. Personlig hadde jeg heller kjøpt en Mac-børste (selv om man kan få 2-3 Sigma til den prisen). Jeg er ikke fornøyd med kvaliteten på Sigma sine. Ett par har løsnet i skaftet (har vasket børstene på samme måten). Mac har god holdbarhet på sine. Garantert ekte Mac-børster fås kjøpt billig hos http://www.allcosmeticswholesale.com/ (utvalget varierer).
Compaq Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har koster fra Sigma og er veldig fornøyde med de,anbefales!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Sigma er bra nok til den prisen, men å sammenligne med Mac og tro man får like bra koster blir helt feil. En får gjerne det man betaler for når det gjelder koster, og over tid kan det bli dyrere å kjøpe billig (ofte kjøper man gjerne ett helt sett, for det blir billigere pr kost, og så ender man opp med å kun bruke halvparten). Bedre med kvalitet enn kvantitet. Altså heller 3-4 gode Mac-koster enn et helt sett med Sigma. Men det er min erfaring og mening. http://www.temptalia.com/sigma-makeup-brushes-vs-mac-brushes-comparison-with-photos skriver dette om Sigma i forhold til Mac "I think if you go in with “this is an affordable alternative” rather than “this is exactly the same or better” mindset, you won’t be disappointed.
Jade Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Jeg er kjempefornøyd med Sigmakostene! De er mer enn gode nok for meg som er en uprofesjonell "sminker". Jeg har ikke behov for å betale mer for å få bedre koster. Ja, MAC sine koster er bedre, men for meg er Sigmakostene mer enn gode nok. Hadde jeg vært make-up-artist, og virkelig kunne svingt med kosten, så hadde jeg nok kjøpt MAC-koster. Noen MAC-koster synes jeg ikke Sigma har gode erstatninger for. #239 er jo helt forskjellig (men sikkert grei nok, egentlig) og #219, så er de ganske forskjellige, men gode til hvert sitt bruk. Sigma sin er mer fluffy, og er greiere til blending enn detaljarbeid (hvor MAC scorer bedre). Endret 24. oktober 2010 av Jade
Almarea Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 http://www.limebeauty.com/tools/face-brushes-tools-accessories Billige Bare Escentuals koster, sender til Norge og du får pakken rett i postkassen. Jeg har handlet masse der! Hvis du vasker dem en gang i blandt holder de i flere år.
RedFox81 Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 sigma kostene er gode, men man kjøper mange om gangen, å kjøpe single er dyrt. Jeg har Complete kit fra Sigma, betalte 600 kr for den, men jeg bruker bare under halvparten av de, så det kan man si var bortkastet penger. Allikevel hvis det er Mac du ser på, Sigma kommer nærmest. Bare tenk deg om, hvor mange koster kommer du egentlig til å bruke, kanskje den enkleste sett med 6 koster er nok? Selv har jeg mange diverse koster, ikke bare Sigma, og er også veldig glad i kostene fra Everyday minerals. Har Eye Smudge Brush og 2 kabuku, en med flatt topp og en vanlig. Hvis du vil se på noen videoer, se på hun bruker mange forskjellige koster, som ELF, Revlon, Costal Scents, og ikke bare Sigma og Mac.
Jade Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Med mindre du bruker alle i et sett, så må du tenke stykkpris per kost som du faktisk bruker. Og da spørs det om det kanskje blir billigere å kun kjøpe de kostene man har lyst på
Havtorn Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Aldri prøvd Sigma, men liker IKKE MAC sine, liker ei heller i.d eller Bare Escentuals sine. Her i gården går det i The Body Shop sine - faktisk! Rimelige, skitmyke, holder godt og tar opp mye sminke. Vil ha de supermyke slik at de ikke stikker så voldsomt (og ja, synes de andre gjør det).
Gjest Applecore Skrevet 26. oktober 2010 #14 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg synes kostene fra http://www.everydayminerals.com/ er kjempegode! Myke, rimelige og god kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå