Gjest princessa Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Hei:) Jeg lurte på om noen vet om en ekstrajobb som man kan jobbe hjemmefra som er lett å tjene noen ekstra kroner pr mnd? Jeg er bare interessert i seriøse og ordentlige ting! Jeg ønsker å vite om ting som andre har erfart at de har tjent ekstra på
Devana Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Det er mye å velge mellom. Jeg tjener litt ekstra hver måned ved å lage og selge nettsider, script, oversetter (jeg oversetter fulltid vel og merke), tar spørreundersøkelser via panel.no (tar tid å opparbeide poeng, og så mottar man gavekort eller kan donere pengene). Jeg kommer ikke på mer i farta, men poster når jeg kommer på mer. Blogging er jo forresten også en fin måte å tjene litt ekstra hvis du får lesere og reklamerer litt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Det er mye å velge mellom. Jeg tjener litt ekstra hver måned ved å lage og selge nettsider, script, oversetter (jeg oversetter fulltid vel og merke), tar spørreundersøkelser via panel.no (tar tid å opparbeide poeng, og så mottar man gavekort eller kan donere pengene). Jeg kommer ikke på mer i farta, men poster når jeg kommer på mer. Blogging er jo forresten også en fin måte å tjene litt ekstra hvis du får lesere og reklamerer litt. Hei:) TS her:) Takk for svar:) HVordan har du fått den jobben som oversetter? Er dette noe "alle" kan gjøre? Har inntrykk av at det tar veldig lang tid å samle opp poeng til gavekort på disse undersøkelsene! Stemmer det? Vil gjerne ha flere svar viss noen vet om flere ting.
Devana Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Hei:) TS her:) Takk for svar:) HVordan har du fått den jobben som oversetter? Er dette noe "alle" kan gjøre? Har inntrykk av at det tar veldig lang tid å samle opp poeng til gavekort på disse undersøkelsene! Stemmer det? Vil gjerne ha flere svar viss noen vet om flere ting. For å jobbe som oversetter bør du ha en god språklig kompetanse, så det er ikke for alle. Det er viktig at hvis man skal få betalt for jobben man gjør, må man gjøre den riktig. Jeg har møtt på altfor mange dårlige oversettere, spesielt etter at jeg startet et eget oversetterfirma. Det tar ganske så lang tid å samle opp disse poengene ja - du må opp i 200 på panel.no, for å få et gavekort. Hvor mange undersøkelser man kan delta på varierer veldig. Det kommer av og til også telefonundersøkelser, da kan man få opptil 500 poeng for bare en halvtimes samtale. Stemoren min var på smakstest en gang og fikk 500 poeng for å smake på masse god mat og svare på spørsmål om det. Så det er muligheter, men det blir jo ikke akkurat masse penger ut av det.
Jesssy Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Blogging er jo noe de fleste kan gjøre, selv om det tar lang tid å bygge opp en blogg som genererer penger.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Blogging er jo noe de fleste kan gjøre, selv om det tar lang tid å bygge opp en blogg som genererer penger. Jeg tror de fleste som blogger egentlig ikke tjener så mye. Det er bare en liten brøkdel av bloggere som faktisk har reell inntekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå