Gjest jente Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er ei jente på 22 år og lurer på en ting, har dere onanert for partneren deres før? Nå har typen lyst til at jeg skal gjøre det for han, men jeg tør liksom ikke. Er litt sjenert for kroppen min, og usikker på hvordan han vil reagere. Men, jeg har jo lyst til å jobbe med det, for han gjør det jo foran meg og jeg digger det. Hadde blitt ganske snurt hvis han plutselig ikke ville mer fordi han var for sjenert, så har nok blitt litt for godt vant. Så hvordan kan jeg tørre, hva gjorde dere som først ikke turte?
frk.86 Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Det er ingenting galt med å onanere forann sin kjære Og siden har er sammen med deg vil jeg tro han tenner på deg, akkurat slik du er! Begynn med å tørre å ta på deg med lyset av, kanskje mens han koser på deg, slik at det ikke føles som du får fullt fokus. Ta på deg selv litt sammen med han, mens han er nede på deg. Etterhvert vil det kanskje føles mer naturlig En annen ting kan være en vinkveld bare dere to, da blir en litt varmere i trøya og kan tøye grensene litt
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg ble trygg med kjæresten min rett og slett. Mange gutter tenner på å se kjæresten sin onanere foran han, da lærer han samtidig hvordan du tar på deg selv så du kommer, det er jo lærerrikt for en mann hvis han er litt usikker på hvordan å få deg til å komme. Du kan jo bare begynne med å ta deg selv litt på brystene, klå litt mer på deg selv for hver gang dere har sex så kanskje det blir litt lettere og mer bekvemt etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå