AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er helt lamslått av alle følelsene som bobler seg opp i meg for tiden. Når jeg sitter alene på kvelden å tenker på hvor heldig jeg er. Det har seg sånn at jeg har verdens beste kjæreste, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Vi har vært sammen i noen år nå, og jeg elsker han mer for hver dag som går!! Det er helt sjukt. Han er ALT jeg har drømt om når jeg var liten, og vi har det bedre sammen for hver eneste gang vi er sammen. Jeg tror han elsker meg veldig høyt også. Med andre ord så er alt bare velstand. Og det er der problemet ligger. Hva om noe skjer nå? Hva om forholdet plutselig tar en drastisk vending og det ikke er oss lengre? Jeg har blitt så vant til denne følelsen. Den følelsen av at hver gang jeg tenker på personen blir jeg rød og varm, og det kribler i magen. Jeg ser alle andre ting rundt meg i et mer positivt lys når jeg er sammen med han og har han i livet mitt. Jeg er sååå redd for at noe skal skje. Det er ikke sånn at jeg går rundt å bekymrer meg noe. Men når jeg først tenker på det. Jeg er så avhengig av den godheten og kjærligheten han gir meg. Det er farlig. Føler at jeg har gitt selvstendigheten min bort til fordel for kjærligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå