AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg klarer ikke direkte berørig av klitoris. Det gjør nesten vondt, det er iallfall veldig ubehagelig. Om man rører klitoris ved å bruke forhuden, kan det bli ganske deilig. Er det normalt at det er ubehagelig med direkte berøring av klitoris?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Sånn har jeg det også. Det er vondt.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg klarer ikke direkte berørig av klitoris. Det gjør nesten vondt, det er iallfall veldig ubehagelig. Om man rører klitoris ved å bruke forhuden, kan det bli ganske deilig. Er det normalt at det er ubehagelig med direkte berøring av klitoris? åå! takk gud for at det finnes en annen som meg! Jeg klarer det bare ikke av en eller annen grunn, den er så ekstremt følsom.. Jeg klarer ikke å si om det blir for godt noen ganger eller om det bare er nesten vondt G.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Ja det er bare vondt her i gården også.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Men jeg syns det er rart menn liker direkte berøring av penis-hodet? For klitorisen er jo det sammen som penishodet på mannen. Jeg syns det er helt grusomt med direkte berøring av klitoris. Tror det er mange menn som ikke vet eller forstår det.
pastellfisk Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg klarer ikke direkte berørig av klitoris. Det gjør nesten vondt, det er iallfall veldig ubehagelig. Om man rører klitoris ved å bruke forhuden, kan det bli ganske deilig. Er det normalt at det er ubehagelig med direkte berøring av klitoris? Du skriver at om man røren klitoris ved å bruke forhuden så kan det bli deilig. Du snakker da om den "hetten" over klitten? Så det du mener er at om du drar "hetten" tilbake så får du vondt av å ta på´n? Det er jo totalt normalt. Jeg tror ingen jenter syns det er godt å ta rett på klitten. Det lærte jeg til og med på seksuell-undervisningen på skolen. au au au
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Tror ikke penishode er like følsomt. Det kan det ikke være. Samboern min har følsom pikk, men tviler sterkt på at den er like følsom som det klitoris er.
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg syns ikke det er vondt, men det er nok veldig individuelt, og jeg tror det er mer normalt å syns det er vondt. Men er ikke sikker.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #10 Skrevet 22. oktober 2010 Men jeg syns det er rart menn liker direkte berøring av penis-hodet? For klitorisen er jo det sammen som penishodet på mannen. Jeg syns det er helt grusomt med direkte berøring av klitoris. Tror det er mange menn som ikke vet eller forstår det. Det har noe med at er flere nerver over et mindre område i klitoris. Ikke skyt meg hvis det er feil, men synes å huske at jeg har lest noe om det før.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #12 Skrevet 22. oktober 2010 Det har noe med at er flere nerver over et mindre område i klitoris. Ikke skyt meg hvis det er feil, men synes å huske at jeg har lest noe om det før. Stemmer det, klitoris har alene 8000 nervetråder, like mye som penis har til sammen.
Gjest Gutt29 Skrevet 22. oktober 2010 #13 Skrevet 22. oktober 2010 Men jeg syns det er rart menn liker direkte berøring av penis-hodet? For klitorisen er jo det sammen som penishodet på mannen. Jo, men i klitoris er alle nervene samlet på et mye mindre sted.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #14 Skrevet 22. oktober 2010 Stemmer det, klitoris har alene 8000 nervetråder, like mye som penis har til sammen. Ja, stemmer. Var det jeg trodde.
Gjest Blubberella Skrevet 23. oktober 2010 #15 Skrevet 23. oktober 2010 Noen mener at penishodet bare har 4000-6000 nervetråder, mens klitoris har 8000. Da er det isåfall ikke rart at man er forferdelig følsom der
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #16 Skrevet 23. oktober 2010 Men jeg syns det er rart menn liker direkte berøring av penis-hodet? For klitorisen er jo det sammen som penishodet på mannen. Jeg er mann og syns det er greit med tunge på penishodet, men IKKE med hendene! Det er vondt, syns jeg.
Gjest Gutt29 Skrevet 23. oktober 2010 #17 Skrevet 23. oktober 2010 Tja, husker når jeg var liten og forhuden begynte å bli såpass løs at det å vaske under der osv begynte å bli aktuelt. Bare vannet fra dusjen gjorde vondt, og tørke med håndkle var ikke direkte behagelig heller. Egentlig glad for at ting ikke er fullt SÅ følsomme lenger.. :happy:
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #18 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har det også sånn, kan gjerne være hardhendt når hudfolden ligger over, men kommer man borti selve klitoris... AU!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå