Gå til innhold

Alene til Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg trenger å komme meg bort noen dager - alene. Tenkte at Danmark kunne være et alternativ, kjapt med fly.

Har noen tips til reisemål på Sjælland? Ønsker fred og ro, lese, gå turer, spise god mat, drikke god vin.... Ikke shopping og storby, egentlig jo mindre sted jo bedre.

Enten nå eller til våren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler jeg trenger å komme meg bort noen dager - alene. Tenkte at Danmark kunne være et alternativ, kjapt med fly.

Har noen tips til reisemål på Sjælland? Ønsker fred og ro, lese, gå turer, spise god mat, drikke god vin.... Ikke shopping og storby, egentlig jo mindre sted jo bedre.

Enten nå eller til våren.

På Skagen er det jo nydelig - og antagelig ikke så mange turister heller? På Sjælland er nok også de mange småstedene langs nordysten (Rogeleje, Liseleje)fine og rolige utenom sesongen.

Skrevet

På Skagen er det jo nydelig - og antagelig ikke så mange turister heller? På Sjælland er nok også de mange småstedene langs nordysten (Rogeleje, Liseleje)fine og rolige utenom sesongen.

Ja, Skagen er nydelig. Men jeg tenkte Sjælland pga reisetid, skal man til Jylland må man skifte fly i Køben.

Vet at nordkysten av Sjælland er fin, men er usikker på hvor man evt kan bo. Håper noen kan komme med tips til både bosteder, severdigheter og annet...?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...