Gå til innhold

Pulevenner

Fremhevede innlegg

Gjest linneaaa
Skrevet

1. Noen her som har hatt en pulevenn? I så fall, kan dere komme med negative og positive sider ved det? Eller erfaringer bare. :)

2. Er det mulig for gutten at han utvikler følelser for meg mtp at vi har kjent hverandre i snart 2 år (venner) - hvis vi har blir pulevenner og har uforpliktete sex jevnlig? Jeg vet at han syntes jeg er fin...

Videoannonse
Annonse
Gjest linneaTS
Skrevet

3. Hvordan 'forhold' hadde DU til pulevennen din? Og en ting til... pleide dere kose litt, småkysse, ligge i hverandres armkroker før og etter sexen?

Skrevet

Ser ut som du har gått i fella.. dessverre så får ikke gutter følelsene like raskt som oss, og sex er ikke mannens vei til kjærlighet.. sorry, jeg er i den nå.

Gjest linneaTS
Skrevet

Ser den. Men kanskje han utvikler litt små følelser ganske sakte men "sikkert"? Kanskje kanskje... men tviler på det etter å ha kjent hverandre i snart 2 år? :P

Kan jo utnytte følelsene mine for ham for sex da, siden jeg ikke vil være i noe forhold.

Gjest Raindrops
Skrevet

Muligheten for at en av partene utvikler følelser er alltid der. Det gjelder å ha en åpen kommunikasjon om det hele tiden, slik at ingen blir sittende med innestengte følelser og usikkerhet.

Skrevet

Muligheten for at en av partene utvikler følelser er alltid der. Det gjelder å ha en åpen kommunikasjon om det hele tiden, slik at ingen blir sittende med innestengte følelser og usikkerhet.

Jeg synes pulevenn høres ut som et risikokonsept. Det eneste man kan være ganske sikker på er at en av partene blir mer interessert enn den andre, mens den andre bare varmer seg mens vedkommende venter på å finne en bra partner.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes pulevenn høres ut som et risikokonsept. Det eneste man kan være ganske sikker på er at en av partene blir mer interessert enn den andre, mens den andre bare varmer seg mens vedkommende venter på å finne en bra partner.

Ja, det er jo det. Jeg har aldri påstått at det nødvendigvis er en god idè:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...