Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Ok så er dette kanskje ikke noe stor greie, men det er mange år siden jeg hadde noen "svigerforeldre" å forholde meg til... Vi har vært sammen i ca 3 måneder nå og jeg har møtt foreldrene hans en gang. Kjempetrivelige begge to! Kort tid ja, men så har vi vært sammen stort sett hele den tiden og ting stemmer for begge liksom så det er seriøst Jeg hadde bursdag for 3 uker siden og da fikk jeg gave fra svigers. Hjemmestrikkede ullsokker! MEN nå tenker jeg da, skal jeg gi gave tilbake? Julegave tenker jeg på da ettersom det snart nærmer seg den tiden.. Hva tenker dere? Hva ville dere gjort?
jente 79 Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har alltid gitt gaver sammen med min Kjære. Bare bli med på kortet, du trenger jo ikke å kjøpe en gave fra "bare" deg.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Ja selvfølgelig.. Det var smart Satt bare litt fast i tankegangen her! Takk
mp84 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 første året jeg og kjærester gav jeg hjemmelaget konfekt veldig populært
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Vi bare ble med på hverandres gaver. Ingen kjøpte egen til sine svigers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå