Vilma Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg ønsker og drømmer om; 1. Å bli samboer med kjæresten min 2. Leve et lykkelig og langt liv med alle jeg er glad i rundt meg 3. Bygge hus, en gang i fremtiden 4. Reise 5. Få barn 6. God helse, ikke bare til meg, men også til alle jeg er glad i 7. Gi de fremtidige barna mine alt de fortjener og trenger 8. God økonomi 9. Åpne min egen butikk 10. Gifte meg Dette er ikke kronologisk Det er mye mer å tilføye, men dette er noen av de tingene som er viktigst og av stor betydning for meg Hva med deg?
^KinderMaxi^ Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 1. Bli frisk 2. Eie eget hus en dag 3. God økonomi (selvfølgelig) 4. Drive min egen hunde kennel 5. Gifte meg med min samboer 6. Leve et lykkelig liv 7. Få kontakt med pappa`n min igjen 8. Bli en god tante 9. Utrette noe godt i verden - spiller ingen rolle hva 10. Stoppe alt av dyremishandling
Mann_30 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Finne en hyggelig dame Få barn Bygge et hus Være lykkelig
Gjest Xelle Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Faa mannen min i samme land som meg. Det er alt for naa.
Vilma Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg håper jeg har vunnet på v75, hehe
Anglofil Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 * Gifte meg * Få barn * Kjøpe egen bolig * Jobbe som lærer * Ta svart belte * Gi ut diktbok * Se mer av verden Mvh Yvonne
Vilma Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2010 * Gifte meg * Få barn * Kjøpe egen bolig * Jobbe som lærer * Ta svart belte * Gi ut diktbok * Se mer av verden Mvh Yvonne Liker
Sugerøret Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) ønsker å bli mest mulig smerte fri kunne skrive bok etterhvert leve lenge nok til å kunne få se event.barnebarn En veldig forenklet liste Endret 26. oktober 2010 av Kårky
Beatee Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 1. Resie mer rundt i verden 2. Å bli en av de 6 som kommer inn på dokumentarfilmproduksjon 3. Lage dokumentarfilm 4. Bli enda flinkere til å fotografere 5. Flytte sammen med kjæresten 6. Å vinne mange konkurranser med hunden
Gjest loveleen Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jeg ønsker å/at Ha en familie - med mann, barn, hus og hele pakka Bo i New York Ha eget svømmebasseng (det trenger ikke å være stort...) Se en solnedgang i Afrika Lære å spille riffet til noen av mine favorittsanger på gitar Starte noe eget Besøke familie som bor langt unna oftere Slutte å komme for sent til alt Fly et fly Få mitt Hogwart-brev snart Bandet New Radicals bestemmer seg for å prøve å gi ut flere plater Ha en egen liten lagerbod i mitt hus til julepynt Eie en sort balenciaga veske i semsket skinn Alle jeg kjenner og er glad i skal ha det godt, og ikke bli syke Dette kom fra hjertet. Endret 30. oktober 2010 av loveleen
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. oktober 2010 #13 Skrevet 30. oktober 2010 * Bli frisk * Få meg en jobb jeg trives i * At alle rundt meg skal ha det bra, helsemessig-sosial-økonomisk * Pusse opp huset og bygge nytt fjøs på gården * Gifte meg med mannen i mitt liv, og få barn * Få hesten min premiert * Se og oppleve mer, både i mitt eget land og utlandet * Våkne med et smil om munnen hver eneste dag!
Vilma Skrevet 3. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2010 Jeg ønsker å/at • Ha en familie - med mann, barn, hus og hele pakka • Bo i New York • Ha eget svømmebasseng (det trenger ikke å være stort...) • Se en solnedgang i Afrika • Lære å spille riffet til noen av mine favorittsanger på gitar • Starte noe eget • Besøke familie som bor langt unna oftere • Slutte å komme for sent til alt • Fly et fly • Få mitt Hogwart-brev snart • Bandet New Radicals bestemmer seg for å prøve å gi ut flere plater • Ha en egen liten lagerbod i mitt hus til julepynt • Eie en sort balenciaga veske i semsket skinn • Alle jeg kjenner og er glad i skal ha det godt, og ikke bli syke Dette kom fra hjertet. Liker!! :)
Gjest Sommertid Skrevet 4. november 2010 #15 Skrevet 4. november 2010 Jeg ønsker å/at - Bli frisk fra denne hersens sykdommen slik at jeg kan komme meg ut i arbeid igjen - Kjøpe/bygge eget hus, slik at jeg kan ha så mange dyr jeg bare ønsker - Reise på safari i Afrika - Klappe en tiger - Hoppe i fallskjerm - At datteren min skal få et bra liv, håper at hun ikke har arvet mine sykdomms gener - Finne meg en mann/dame å dele livet med - Få et barn til
Visjon Skrevet 4. november 2010 #16 Skrevet 4. november 2010 Å oppnå mer positivitet og medmenneskelighet i verden *Tusen lysende hilsener fra* Visjon
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. desember 2010 #18 Skrevet 6. desember 2010 - Få orden på alle problemene mine - LAPPEN - Eget sted å bo Det var vel det viktigste :gjeiper:
Rød Heltinne Skrevet 20. desember 2010 #19 Skrevet 20. desember 2010 - Flytte ut sammen med kjæresten min - Forlove meg - Skaffe et kjæledyr til oss - Dra på ferietur til Japan og andre spennende destinasjoner - Få meg silikonpupper - Holde på en jobb jeg trives med - Lage masse kreative ting som malerier, noveller og dikt - Bli lykkelig
Gjest Bond Skrevet 21. desember 2010 #20 Skrevet 21. desember 2010 Eeee.. må det være mulige eller umulige? Jeg skal liste opp alle da.. * nobelpris * PhD under normert tid -> post-doc -> fast stilling * penthouse på Aker Brygge * eget studio * reise verden rundt for et helt år * og da de vanlige - oppnå fred i verden, bli kvitt fattigdom osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå