ElleVille Skrevet 4. mai 2002 #1 Del Skrevet 4. mai 2002 Meg skal teste ting. I dag var det armene som måtte lide noen minutter for skjønnheten. Vokset, og det gikk hurra-meg-rundt! *fine, glaaatte armer* Var ikke noe særlig vondt en gang. *anbefale*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. mai 2002 #2 Del Skrevet 4. mai 2002 Testet dette selv for et par dager siden, var jammen ikke så vondt som jeg trodde det skulle være! Men nå har det begynt å poppe frem litt småhår som hadde gjemt seg... Jaja, knapt synlige så...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 Kan jeg spørre om hvorfor dere fjerner hårene på armene?? Ikke for å være ekkel eller noe sånt, men det har aldri falt meg inn. Jeg har selv helt lyse, men lange hår på armene. Er det fordi dere har masse mørkt hår på armene eller? Tilgi meg, men jeg har ikke helt skjønt det med å fjerne håret på armene.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 5. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg er mørk, og har dermed også mørke hår på armene. Det er ikke fint - derfor! Hadde ikke fjernet lyse hår akkurat på armene jeg heller.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2002 #5 Del Skrevet 5. mai 2002 Må være enig at det er å dra den hårfjerningsgreien litt langt, men jeg var bare så nysgjerrig! (ikke lurt å la denne jenten være alene hjemme med bronkitt og ingen sigaretter) Måtte bare prøve, men er ikke sikker på om jeg kommer til å gjøre det igjen... Hihihi! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 5. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg synes ikke akkurat det er å dra det lengre enn å barbere andre steder. Hår er da ikke mindre naturlig hverken på legger eller diverse andre steder, enn på armene, men det shaves da flittig likevel!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mai 2002 #7 Del Skrevet 5. mai 2002 Er du glad i ermeløse topper nå om våren/sommeren krever det grundig hårfjerning både på og under armer. Uansett om hårene er lyse ser det ikke særlig lekkert ut med masse hår. Og husk kroppspeeling minst en gang i uken for å holde huden glatt og fri for nupper. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. mai 2002 #8 Del Skrevet 5. mai 2002 ho ho. glad i ermeløse topper, ja, men det kunne ikke falle meg inn å vokse armene for det! synes du er litt hysterisk med hårfjerninga, milla. greit at du vil gjøre det selv, men at det skal være en selvfølge for andre også reagerer jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 5. mai 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mai 2002 ivanka, det er jo bare å la være selv, det. No problem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 5. mai 2002 #10 Del Skrevet 5. mai 2002 Takk for svar jenter! Det får nok være hver sin smak om man vil ha hår på armene eller ikke. Jeg for min del kommer ALDRI til å fjerne håret på armene(under armene er en HELT annen ting)!!!! Og jeg elsker å gå i ermeløse topper om sommeren! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå