Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet noen produkter jeg har lyst å kjøpe på denne nettsiden, men jeg har kjøpt lite over nettet tidligere. Er det trygt å handle der? Og hva er det med tollen, kommer det enda flere kostnader utover det som blir oppgitt når du går til "kassen" på nettsiden?

Håper det er noen som kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest stillness
Skrevet

Har funnet noen produkter jeg har lyst å kjøpe på denne nettsiden, men jeg har kjøpt lite over nettet tidligere. Er det trygt å handle der? Og hva er det med tollen, kommer det enda flere kostnader utover det som blir oppgitt når du går til "kassen" på nettsiden?

Jeg har bestilt derfra flere ganger og det har gått fint hver gang.Har ikke opplevd noe negativt der :)

Hvis du holder deg under 200 kroner så slipper du toll.Kommer du over dette må du betale toll.

Skrevet

Jeg har handlet der flere ganger! Noen få ganger har jeg tatt sjansen på å bestille over 200,- og sluppet toll. Men ellers er det greitt å holde seg under den prisen (det er heller ikke vanskelig nå, de har masse gode tilbud)! :)

Skrevet

Har bare gode erfaringer med å handle fra lookfantastic. Har måtte betale moms og fortollingsgebyr når jeg har handlet for over 200 kr, men det kom ikke som et sjokk akkurat :P

Skrevet

Hvor mye er tollen egentlig?

Skrevet

Det er ikke toll på kosmetikk, men momsen er på 25% og posten tar også et gebyr for å fortolle varene, mener å huske at det er på litt over 100 kr.

Skrevet

det er moms du betaler, og det skal vel tilsvare 25% av verdien+frakt. Også betaler du et forenklet tollgebyr til posten på kanskje 90-110 kr husker ikke helt.

Hvis du skal slippe moms, så må varene koste under 200kr eks. frakt.

Skrevet (endret)

Har også handlet der ved flere anledninger.. Sist gang fikk jeg alle produktene mine, bortsett fra et :( Sendte dem mail og de sa de skulle sende en erstatning med en gang :) Så da gjenstår det å se, har ikke fått den enda..

Bloggadresse fjernet.

Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...