kampfisken Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hei! Jeg er bynt jakten på kjole til jul. Problemet er at jeg vet ikke helt hvilken type kjole jeg skal se etter, når jeg tenker modell og sånn. Så kanskje dere dyktige kvinner kan hjelpe meg? Jeg er størrelse 40. Har en del mage - og litt lite pupper (går akkurat inn i A75). Når jeg puster helt ut med magen så er den like mye ut som puppene. også har jeg sånn ekle "fettklumper" øverst der armene er festet til kroppen (aner ikke hvordan jeg skal forklare det!) Så jeg ønsker å sjule det, helst. Jeg har maksimalt 600,- å rutte med, og det går fint å handle fra utlandet
SmallTalk Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 En kjole med empireliv og korte ermer.
Gjest Nanne70 Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Med "fettklumper" - mener du valker under armene og langs kanten av BH'en? I så fall ville jeg ha begynt med å finne en BH som sitter ordentlig. Mange kvinner bruker BH'er med for små cup'er og for stor omkrets rundt ryggen. Har du vurdert hold-inn-undertøy? Ikke til daglig bruk, men for å få en kjole til å sitte penere? Er ellers enig med SmallTalk i at en kjole med empireliv sikkert er kledelig, bare pass på at den ikke blir for lang. Midt på kneet er passelig lengde. Når det gjelder ermer, tror jeg det kan være greit å velge noe med litt vidde, og kanskje i 3/4 lengde. Et stoff som er litt mørkt og matt, evt. mønstret, vil også bidra til at du ser slankere ut og jevne ut "bulkene" litt - unngå blanke stoffer! Eksempel på type kjole jeg tror kunne se bra ut på deg: Noe slikt, eller noe sånt som denne, ellerdenne
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan er beina dine? Lange/korte, kraftige lår/slanke lår?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Eksempel på type kjole jeg tror kunne se bra ut på deg: Noe slikt, eller noe sånt som denne, ellerdenne Den midterst kjolen det er linket til var kjempefin. Jeg forsøker å finne den på ellos sine sider, men finner den ikke. Tror du kanskje du kan finne ut hvilket merke det er så blir kanskje jobben litt lettere?
Gjest Nanne70 Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Den midterst kjolen det er linket til var kjempefin. Jeg forsøker å finne den på ellos sine sider, men finner den ikke. Tror du kanskje du kan finne ut hvilket merke det er så blir kanskje jobben litt lettere? Det er Esprit, her er linken: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=287482&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå