Devoted Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hei! Dette er mitt første innlegg på denne siden, og jeg håper jeg kan få litt hjelp her med et problem jeg har. Jeg har blitt kjent med en fyr jeg har begynt å like veldig godt. Og han viser tydelig interesse for meg også. Vi har kjempe god kjemi, og han er den klassiske hunken man aldri trodde ville vise interesse tilbake i det hele tatt. Men problemet er at han har dame og hun bor utenlands, de har vært sammen i flere år. Han snakker aldri om ho, og de har inngått en avtale om at det som skjer det skjer. Så lenge det ikke er følelser involvert. Sånn som ting har blitt nå, virker det som det blir mer og mer følelser involvert. Så mitt spørsmål til dere, og deter sikkert hundrevis som har vært oppe i samme situasjonen og skrevet om det her.... What to do?? Skal jeg åpne meg opp for han og fortelle hva jeg føler, og dermed risikere å bli totalt avvist? Eller skal jeg skaffe meg en ryggrad å si i fra at det her kan ikke fortsette, og at jeg nekter å være den som sitter igjen med et knust hjerte? Eeeeller, skal jeg fortsette slik som ting er nå og prøve å vinne han over? Vi har felles bekjente og ser hverandre nesten hver dag i forhold til jobb/skole.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 What to do?? Skal jeg åpne meg opp for han og fortelle hva jeg føler, og dermed risikere å bli totalt avvist? Eller skal jeg skaffe meg en ryggrad å si i fra at det her kan ikke fortsette, og at jeg nekter å være den som sitter igjen med et knust hjerte? Eeeeller, skal jeg fortsette slik som ting er nå og prøve å vinne han over? Dersom du er fornøyd og har det bra med han nå, synes jeg du skal fortsette med det. Men jeg synes ikke du skal prøve å vinne han over. Det er noe som må skje av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Greit nok at han har en avtale med dama, men .... Du vil alltid være et mellomspill. Koselig med sex og det å være i sammen med noe. Du vil aldri få ham. Du er nummer 2. Vil du det?
Devoted Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2010 Det er det som er greia, det er ikke noe sex inni bilde. Jeg skal ikke si det ikke kunne skjedd, men det har det ikke. Bare god kjemi og sovet sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå