Gå til innhold

Fritt vilt 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Ser at det er 15- års grense. Datteren vår på 12 ønsker å se den sammen med oss og ei venninne. Noen som har formeninger om det?

Skrevet

Jeg ville ikke latt en på 12 år få se en slik film.

Skrevet

Jeg har alltid fått se hva jeg vil av film. Alltid vært opptatt av skrekkfilmer, men må si at jeg er noget ødelagt - husker disse veldig skremmende filmene. Og er mørkredd :O Ikke gøy akkurat.

Kanskje din datter er tøffere enn det jeg var på den tiden :)

Skrevet

Når skal det vel være fra "fortiden" om hvordan det hele startet. Når jeg har vært på kino tidligere og det har vært barn der (12+) så pleier de ikke å skjønne den dypere handlingen, og ler av tragedier. Ja, det er en skrekkfilm, men mange tragiske menneskeskjebner i andre land har ført til noen skrekkens kapitler og barn skal vel kanskje egentlig ikke utsettes for noe sånt ennå? Man kan jo bare se på nyheter idag så har man skrekkfilmer i lange baner.

Skrevet

Jeg er 15 snart 16 og jeg tørr ikke se den på knio. Men jeg er litt pyse da. Jeg ble jo livredd av haisommer 1 :ler: Jeg anbefaler å ikke la en 12åring se den på kino, men hvis han/hun liker skrekkfilmer så er det sikkert greit.

Skrevet

15-årsgrensene synes jeg man skal forholde seg til.

Skrevet

15-årsgrensene synes jeg man skal forholde seg til.

Burde tilogmed vært 18. Jeg vet om flere som måtte gå ut av kinoen midt i fordi den var for skummel.

Skrevet

Jeg synes det er litt drøyt å la en 12 åring se fritt vilt 3.

Husker da jeg var rundt 13 år og da lot storebroen min meg se på fredag den 13 alene. Han med hockey maska som gikk rundt å drepe alle han så. Jeg ble livredd av den filmen og turte så vidt å sove alene for var redd Jason skulle komme inn på soverommet og drepe meg. Takket være den filmen ble jeg mørkredd og turte ikke å være alene hjemme. Men kan selvfølgelig hende h*n ikke blir så fort skremt som meg men det er noe å tenke på.

Skrevet

Så lenge 12-åringen ser film sammen med en forelder så ser jeg ingen problemer med det. Om det skulle bli for ille( noe det sikkert ikke blir) er det ikke verre enn å forlate kinosalen.

Skrevet

Jeg har sett den filmen, og synes ikke det at den er skummel er det verste for en 12-åring. Det er mye blod, og det synes jeg ikke egner seg. Søsteren min er 12, og jeg hadde aldri latt mamma og pappa gi henne lov til å se den.

Det er forresten en veldig dårlig film. Men grensen på 15 år synes jeg er reell, så jeg ville ikke anbefalt deg å la henne se filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...