knutsbrud Skrevet 9. oktober 2003 #1 Skrevet 9. oktober 2003 Er det noen som vet sånn cirka hva det koster å få renset brudekjolen? Jeg har fått en pris på 600,-. Er det dyrt eller billig, mon tro? Takknemlig for svar!
14062003 Skrevet 9. oktober 2003 #3 Skrevet 9. oktober 2003 Vi er flere her som har fått anbefalt å vaske kjolen selv i stedet for å sende den til rens. Det er også flere her som har gjort det med hell.
Miracl3 Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Hvis det er perler / pynt på kjolen kan dette falle av ved vask. Annbefaler deg å vaske den i maskin på finprogram. Men ha den inni et stort laken eller lignede og bruk milo.
Lisemor Skrevet 10. oktober 2003 #5 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg betalte under 400.-for rens. Sjekk ut flere renserier.
MIKKELBRUD Skrevet 10. oktober 2003 #6 Skrevet 10. oktober 2003 Vi var nok heldige, vi betalte 1000,- for rens av min kjole OG min manns dress. Vær oppmerksom på at renseriene bruker sterke kjemikalier ved rensing, mye av broderiet på kjolen min løsnet, jeg får en liten syjobb for å fikse den igjen! Jeg angrer meg nå for at jeg ikke prøde å vaske den selv, å putte den inn i et dynetrekk er et godt tips!
Tyren Skrevet 10. oktober 2003 #7 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg betalte 600,- for rens av kjole m. langt slep og langt slør. Synes det var en helt grei pris, for jeg vet det kan være langt dyrere andre steder.
Pusekatt Skrevet 10. oktober 2003 #8 Skrevet 10. oktober 2003 Svigermoren min vasket kjolen min i vaskemaskin, 30 grader finvask, med vanlig vaskemiddel, inni et dynetrekk (vreng kjolen for å være på den sikre siden). Den ble kjempefin!!! Det som var møkkete langs kanten ble fjernet med BioTex Flekkfjerner.
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #9 Skrevet 10. oktober 2003 renset min på et renseri på Skedsmo senter. Hadde perler og pynt på kjolen, men ingen datt av. kjolen ble kjempefin og kostet kr 800,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå