Gå til innhold

Jeg vil bare være hjemme...

Anbefalte innlegg

Gjest Karoline82
Skrevet

Jeg har alltid vært kjempesosial av meg og fikk nesten panikk før om jeg satt alene hjemme på en fredag eller lørdagskveld. Nå har jeg hatt en kjæreste i to år som bor på en annen kant av landet. Jeg er HELT opphengt i han, har aldri vært så forelsket før. Vi har også hatt en tøff periode for å komme over hans utroskap i begynnelsen av forholdet. Han sitter mye hjemme i helgene fordi han jobber helt ekstremt mye i ukedagene. Og det blir til at jeg også sitter hjemme. På hver sin kant av landet. Ikke fordi jeg må, men jeg vil. Jeg har ikke lyst å gå på byn, drikker jeg alkohol savner jeg bare han enda mer. Og å treffe venninner er alltid kjekt når jeg først gjør det, men jeg har nesten aldri lyst.

Jeg koser meg mest med å sitte hjemme og se på x faktor, sende meldinger med kjæresten, se på facebooken hans osv. Det kan jo ikke være sunt?? Jeg kjenner ikke meg selv igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JO da, tror dette er typisk. har det sånn jeg også...Tror jeg er en stalker, sjekker også horoskopet hans, googler han osv osv

Skrevet

Hva synes vennene dine om at du bare sitter hjemme og savner kjæresten da? Det er ikke så lurt å ofre vennskap på den måten. Du trenger jo ikke å gå på fylla hver helg, men finne på ting med venninnene dine, gå på kafé etc..? Det blir garantert koseligere enn å sitte hjemme!

Skrevet

Jeg koser meg mest med å sitte hjemme og se på x faktor, sende meldinger med kjæresten, se på facebooken hans osv. Det kan jo ikke være sunt?? Jeg kjenner ikke meg selv igjen :(

Hvorfor problematisere det? Koser du deg hjemme i helgene er da det helt greit? Hvorfor skulle det være usunt? Hvis du sitter hjemme pga at du føler at du må, men egentlig har lyst til å gå ut så skal jeg være enig i at det ikke er bra, men siden du koser deg hjemme så fortsett med det. Det er mange som koser seg hjemme i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...