Gjest ts Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Ja, som i tittelen, typen min kommer utrolig godt overens med en venninne, hun sier hun aldri har ledd så mye som når hun er med typen min. De har veldig mye til felles og prater om ting jeg ikke har peiling på. Typen min "erter" venninner av meg, for tulleting, men aldri henne. og vis vi har små diskusjoner er de alltid enige og støtter hverandre opp. Bør jeg være bekymret? Noen andre som har erfaring med noe lignende?
Gjest Oda Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Høres ut som en liten fasinasjon i mine ører. Men ikke den typen som burde bli fylt opp med mye seriøsitet. Gjennom forholdet kommer du også til å føle en fasinasjon. Husk at han har valgt deg. Det er deg han er sammen med! Prøv å ikke lage en situasjon ut av dette, vær heller tålmodig. Når jeg hadde en interesse for en annen, skjønte jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Det er hva man gjør det til, som teller mest. Hver gang jeg kom hjem til kjæresten min og så på han, ble jeg varm inni meg. Fikk dårlige følelser og skjønte at jeg måtte finne veien tilbake til han...
NovaFlare Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er kjempeglad for at min venninne og min samboer går godt overens. Jeg hadde ikke fattet mistanke. Men det er klart, hvis de til stadighet snakker om ting som du ikke kan delta i, og du føler at han alltid holder meg henne, kan du snakke med ham om det.
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er veldig god venn med det som nå er x'n til venninna mi. Vi ble kjent mens de var sammen, og har en veldig god tone oss i mellom. Av og til kunne vi bli ganske interne fordi vi har en felles interesse som venninna mi ikke har, men det var og kunne heller aldri ha blitt noe som helst mer mellom oss. Så lenge du ikke føler at det utvikler seg enda mer, så synes jeg ikke at du skal tenke det verste. Han har tross alt valgt å være sammen med deg, ikke venninna di!
Gjest ts Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 tusen takk for svar:) skal prøve å ikke tenke så mye på det, å heller se hvordan det går:)
barnehagetanten Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg kommer veldig godt overens med to av mine venninners menn, men det er kun vennskap inni bildet.
Independent_ Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Så bra at din mann går overens med denne venninnen. Det er bra at mennesker går overens med hverandre. Tenk hvordan verden hadde blitt dersom ingen var venner med hverandre :gjeiper: Nei, jeg tror ikke du har noe å bekymre deg over. Du plukker nok opp litt "signaler" som du omgjør i hodet ditt, men det er bare et lite snev av sjalusi. Og det er positivt så lenge det ikke utvikler seg. At du er litt sjalu og bekymret viser at du bryr deg mye om typen din og vil ha han for deg selv. Det er helt normalt. Men la typen din være hyggelig og grei mot alle andre i tillegg til deg også, og så skal ting gå så flott skal du se Forresten, grunnen til at han kan tulle med deg om ting og være uenig med deg i diskusjoner, er at han er såpass sikker på deg at han vet at du ikke tar det til deg på en negativ måte.
Gjest Linda75 Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, som i tittelen, typen min kommer utrolig godt overens med en venninne, hun sier hun aldri har ledd så mye som når hun er med typen min. De har veldig mye til felles og prater om ting jeg ikke har peiling på. Typen min "erter" venninner av meg, for tulleting, men aldri henne. og vis vi har små diskusjoner er de alltid enige og støtter hverandre opp. Bør jeg være bekymret? Noen andre som har erfaring med noe lignende? Fant tilfeldig ut at min x-samboer hadde et hemmelig forhold til min venninne. Da jeg fikk et tips fra ei anna venninne, og konfronterte han, innrømmet han det. Det ble slutt og x´n flytta sammen venninna. I dag er jeg utrolig glad for det for jeg har funnet verdens beste samboer. Men det var ei beinhard tid. Hadde jeg vært deg ville jeg ha vært ekstra oppmerksom
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Samme som over. Mannen min pulte bestevenninna mi bak ryggen min i et år. Unner ikke min verste fiende å oppleve noe slikt. Det verste med det hele var metodene han brukte for å rettferdiggjøre seg selv. Fy faen.. Henne synes jeg synd i bare.
Ariel Simone Skrevet 23. oktober 2010 #10 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg synes det bare er kjekt vis typen min kommer veldig godt overens med en venninne. Men vis han alltid skal holde med henne og ikke behandle venninnene dine noen lunde likt, hadde jeg vert litt oppmerksom.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Tja... En vet aldri, og det er det som er så spennende. Det er forøvrig lov å uttrykke sjalusi på tomannshånd så lenge en ikke gjør det på en anklagende måte. Den sårbare stilen er bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå