Happynørd Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hei jeg har akkurat fått meg en ny herlig kjæreste. Sexen vår en utrolig bra, men han er en slik kar som liker at jeg sitter på han. Jeg har aldri likt den stillingen, føler meg så blottet og ubekvem. Hvordan skal jeg få meg selv til å like dette bedre? Vil jo gi litt jeg også om dere skjønner......
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Hei jeg har akkurat fått meg en ny herlig kjæreste. Sexen vår en utrolig bra, men han er en slik kar som liker at jeg sitter på han. Jeg har aldri likt den stillingen, føler meg så blottet og ubekvem. Hvordan skal jeg få meg selv til å like dette bedre? Vil jo gi litt jeg også om dere skjønner...... Det beste er hvis du faktisk gir blaffen i han i den stillingen, bare tenk på hva som er godt for deg, gni deg frem og tilbake så klitoris får stimulering, roter hoftene, prøv klemme og slippe i underlivsmusklene osv. Kjør på opp og ned hvis det er det du liker samtidig som du masserer klitoris. Prøv deg frem og bli trygg :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå