Gå til innhold

Når partneren åpner BH-låsen med én hånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt litt småkjæreste med en mann, og forleden hadde vi sex for første gang. Vi er ikke i samme omgangskrets, så jeg vet ikke så mye om hans liv før meg, men har fått et inntrykk av at han har hatt sin del av byens kvinner, for å si det sånn.. Og da vi lå i sengen og skulle begynne "akten" tok han plutselig tak i BH-en min og åpnet låsen med én hånd mens han smilte lurt! Ble veldig paff, dette er ikke noe JEG kan engang, som har brukt BH i nærmere tyve år. Han har tydeligvis hatt god trening, og er veldig selvsikker.. Tror ikke jeg likte dette trikset helt, følte meg som en erobring, snarere enn en kvinne han hadde følelser for.

Ja, vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men hvordan hadde dere reagert? Må tillegge at det ikke er veldig seriøst mellom oss, men det har blitt en del kvelder med rødvin, og han har sagt seg enig i at vi holder oss til hverandre for øyeblikket.. i håp om at det kan utvikle seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har opplevd det, men da er det lure gliset fordi de er så stolte som haner, fordi de KLARER å få opp BH'en med en hånd. Sikkert fordi de har sett det på film, og alltid hatt lyst til å få det til, tenker jeg...

Skrevet

Jeg klarer det med en hånd... av og til. Andre ganger klarer jeg det nesten ikke med to hender en gang. Trenger ikke bety han er en player. Jeg ville heller leitet etter andre signaler.

• Liker 1
Skrevet

åpne BH med en hånd er jo kjempelett! Kan ikke huske sist jeg tok av BHn min med to hender... Hadde han satt på BHn din med en hånd hadde jeg blitt mer imponert

• Liker 1
Skrevet

åpne BH med en hånd er jo kjempelett! Kan ikke huske sist jeg tok av BHn min med to hender... Hadde han satt på BHn din med en hånd hadde jeg blitt mer imponert

*må prøve*

Skrevet

Vil vel tro at en mann som har vært i et langvarig forhold har hatt bedre tid til å trene på bh-avtagning enn en som er player ;)

• Liker 1
Gjest Kenneth
Skrevet

Etter et lengre forhold så er ikke det hokus pokus :)

Skrevet

Eller så er han fysioterapeut :fnise:

Min var god på det og rimelig kjekk i tillegg. Puh! Hardt å være syk.

Skrevet

JEg har opplevd det, men da er det lure gliset fordi de er så stolte som haner, fordi de KLARER å få opp BH'en med en hånd. Sikkert fordi de har sett det på film, og alltid hatt lyst til å få det til, tenker jeg...

:ler: Signerer!

En tidligere partner kunne ikke dette trikset og var litt lei seg, så jeg la igjen en BH hos han, så han kunne øve. Tok ikke lange tiden før han kjempefornøyd åpnet BH'n min med én hånd! Han var absolutt ingen player, virkelig.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Tror ikke jeg likte dette trikset helt, følte meg som en erobring, snarere enn en kvinne han hadde følelser for.

Du syntes ikke muligens du legger (eller ligger :)) litt vel mye i noe som egentlig ikke er så fryktelig vanskelig å få til?

Skrevet

Når man er i forhold lærer man seg noen triks her og der. Favoritten min er når to venninner gir meg en klem, og øyeblikket etterpå er de begge uten BH ^^

Skrevet

Jeg tror ikke du skal begynne å bekymre deg før han åpner bh'en med et vennskapelig klapp på ryggen mens du er fullt påkledd. Det skjedde meg og jeg ble så satt ut at jeg bare sto der og reagerte ikke engang mens han gikk videre forbi og ingen andre oppfattet hva som skjedde.

Skrevet

Nei han trenger ikke være en player selv om han kan det, tror bare menn7gutter synes det er litt prestisje i å faktisk greie å åpne bh-en med en hånd. Mine to langvarige kjærester har kunnet det, de var ikke playere.

Gjest Anjelika
Skrevet

Når man er i forhold lærer man seg noen triks her og der. Favoritten min er når to venninner gir meg en klem, og øyeblikket etterpå er de begge uten BH ^^

Haha!

En kompis har gjort det på meg noen ganger. Han er ikke noe player, man trenger vel strengt tatt ikke å ha vært borti mer enn en stk BH i sitt liv om man vil lære seg det trikset.

Det er nok også gjerne noe man finner på å prøve på med ei man kjenner godt, det er ikke en spesielt logisk konklusjon at han har blitt så god på det fordi han er en player. Og jeg ser iallefall ikke hvorfor det skulle bety at du ikke er en kvinne han har følelser for!

Skrevet

Vi er ikke i samme omgangskrets, så jeg vet ikke så mye om hans liv før meg, men har fått et inntrykk av at han har hatt sin del av byens kvinner, for å si det sånn..

Mulig du svarte på ditt eget spørsmål der.. Dette sier vel mer om han er en "player" enn om han bruker én eller to hender til å åpne en bh.

Skrevet

Hater når de bare knipser den opp! føler meg ikke som hans første ligg ihvertfall...

Skrevet

Hater når de bare knipser den opp! føler meg ikke som hans første ligg ihvertfall...

Kanskje det faktisk er omvendt? At de har hatt få partnere men vil prøve å imponere deg med ferdighetene sine?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hater karer som åpner BH'en min når jeg gir dem en klem eller lignende. Det er bare ekkelt. "Hey, se på meg, jeg klarer å åpne en BH" SÅ morsomt, jada.

Tror ikke du burde legge så mye i at han åpner den med èn hånd, det er ikke så utrolig vanskelig, og det betyr ikke at han er en player.

Skrevet

Nå holder det å åpne kun èn BH for å klare å åpne den med en hånd, kanskje man må øve litt, men man trenger ikke ha testet hele byens BH'er for å få til det ;)

Skrevet

Menn som synes det er prestisje å åpne BH med 1 hånd, sier litt om hvor syk i hode dem er. For en prestasjon! *golfclap* seriøst, hvor voksen er du i hode da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...