ladyluna Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 De første dagene etter at jeg er ferdig med den røde uka føles skjedeveggene utrolig såre helt ytterst! Det er aller mest vondt de første cm (3-4), lenger inne er alt ok... Det gjør omtrent like vondt når han fører inn en finger, så det har ingen ting med størrelsen hans å gjøre. Jeg har ikke brukt tampong de siste to periodene, så det kan ikke være det som har skapt dårlig klima der nede. Og vi sørger alltid for at det er vått nok, så det skal ikke være det det står på heller. Jeg har merket dette tidligere også, men da har det kun vært et problem ved første samleie etter mensen. Men de siste to månedene har det vært veldig ubehagelig de 3-4 første gangene/dagene etter pauseuka... Dette er utrolig frustrerende, ettersom vi må ta det svært rolig og forsiktig, noe jeg ikke setter pris på etter en ukes tørke... Håper noen har opplevd det samme og/eller kan komme med tips til hva det kan skyldes og hva jeg kan gjøre!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er også sår rett etter mensen - vi bruker å løse det med MASSE glidemiddel;)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Aldri opplevd det jeg, men kanskje fordi du bruker tampong og det tørker ut sakene? Hva med å prøve menskopp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå