ladyluna Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er på jakt etter en treningstopp som faktisk når ned til buksekanten! De t-skjortene jeg har nå når akkurat ned til kanten på tightsen når jeg står oppreist, og når jeg ligger på benkpressbenken er det umulig å få t-skjortene jeg har til å dekke magen (og jeg har ikke mye mage å snakke om)! Har sett på alle sportsbutikker jeg kommer over, men ingen har topper med litt lengde, det samme gjelder nettbutikker. Og jeg gidder ikke betale 500 kr for en topp som er like kort som de jeg allerede har! Jeg ser etter denne eller denne typen, men altså med litt lengde (og gjerne til en litt mer overkommelig pris)! Alle tips mottas med takk!
Betty2 Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 MXDC synes jeg er gode toppe, de har ulike lengder på ulike modeller og har flere topper som kanskje kan være i din gate. kan jo ta en kikk på mxdc.com og se. prisen varierer fra akseptable 349 og oppover.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg finner ikke bilde i nettbutikken, men jeg har kjøpt mine treningstopper på H&M. De har bryterrygg som bildene du linket til, og de er ganske lange. Jeg kan dra dem ned til midt på hoftene i hvert fall, og jeg har litt mage Men de er ikke unormalt lange, og jeg er ikke spesielt høy, så det kan hende de fortsatt er litt for korte til deg. Men på H&M har de i hvert fall sånne topper til en billig penge.
Fantomina Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
loppekasse Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 http://rohnisch.timarco.no/Productb46bdb88-20d8-424c-a692-1eccf6c95310.aspx Jeg har en slik. Finnes i fire-fem fargevarianter. På meg er denne lang hvertfall, så kanskje denne kunne vært noe? Jeg kjøpte min på XXL, der har de flere treningstopper og t-skjorter som er litt lengde på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå