Gå til innhold

Røyking.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting er så usexy som damer som røyker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ingenting er så usexy som damer som røyker.. "

Saklig!

Nei da slutter jeg med en gang!

Regner med at du er mann? ERGO: Ingen ting er så udeilig som menn på Kvinneguiden!

Skrevet

Jeg har lenge vært den eneste i gjengen min som ikke røykte (nå har mange av de sluttet). Brukte å gå ut med de andre mens de røykte, men hvis det var for kaldt å gå ut, ble jeg bare inne. Man kan jo bruke den tiden til å bli kjent med andre mennesker :), en hel gjeng med jenter kan være skummelt å nærme seg, men bare ei jente som sitter og venter på venninner er det enklere å komme i kontakt med.

Vet ikke, det har aldri vært et stort problem for meg. Jeg skjønner at røyking er også sosial greie, og når en sier "jeg skal ut å røyke", får alle røykere lyst på røyk. Jeg har aldri forventet at noen ble igjen og vente bare pga meg. Forventer egentlig aldri at hele verden skulle snu seg rundt meg, sånn generelt. Er du kanskje et enebarn, TS? :)

Skrevet

Eg syns det er heilt greit.

Ikkje-røykeren har valget om h'n vil bli med ut med røykerene eller sitte aleine i 5-10 minutter. Eg ser ikkje problemet, om det er eit? :klø:

Er eks-røyker selv, men har vært "ikkje-røykeren" som blei sittende igjen inne aleine mens de andre gikk ut for å røyke og det gikk jo greit.

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe problem, og bruker å gå ut med de andre som røyker. Fem minutter med røykos klarer jeg. Det er verre hvis alle røyker inne, så jeg er bare takknemlig når de tar røyken ut i stedet for sitte inne :)

Skrevet

Jeg går en tur på do og så svinser jeg innom baren for å kjøpe meg mer å drikke på. Jeg blir ikke med ut uansett om sola skinner. Orker ikke røyken ned i lungene, håret, øynene osv. Blir kvalm og uvel av det og får ikke puste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...