AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Lurer på dette, vi har huntonittplater mellom rommene, og jeg synes det er så innmari lytt. Det er litt irriterendes å høre absolutt alt som skjer i naborommet. Noen som har noen ideer om hva man kan gjøre? En annen ting er når jeg ser på slike oppussingsprogram så virker det som om de isolerer mellom hvert rom, er dette vanlig?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har kun malte pussede murvegger, og veldig godt fornøyd med deg. Isolerer lyd veldig bra
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Gipsvegger. Isolerer greit. Hører fint lite fra naboen. Innad i boligen så er det nok litt mer lytt, men er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Klassisk feil mange gjør er å spare penger på å droppe isolasjon når de bygger hus. "Det er jo bare snakk om 15cm isolasjon uansett, det betyr ingenting." Gå på byggingeniørlinja det første semesteret, og man skjønner hvor viktig det er... Eventuelt bare google det, og se selv. (Sier ikke at TS har bygd huset selv, men noen har jo gjort det, og gått vekk fra anbefalingen om isolasjon i innerveggene).
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 http://www.viivilla.no/slik-lydisolerer-du-veggen.aspx?menu=45158&area=&noarea=0&category=&std=true
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå