Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ||Becks||
Skrevet

Har bare et enkelt lite spørsmål jeg; hvordan bør jeg gå fram for å gi daten min en rose den første daten? Skal hente henne på et avtalt sted... Gi henne den med en gang, eller vente til senere?

:-?

Håper noen kan svare meg...

På forhånd, takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest La Lune
Skrevet

Jeg ville gitt henne rosen med en gang som ett tegn på at du akter å gjøre dette til en hyggelig kveld.

La Lune

Skrevet

Okei, tror jeg skal gjøre det også, tenkte litt på det i ettertid, og kom frem til at det var det som fristet mest :)

Takk for et raskt svar! 8)

Gjest La Lune
Skrevet

Jeg er sikker på at rosen vil bli satt stor pris på. Lykke til med daten din og fortell gjerne hvordan det gikk i ettertid.

La Lune

Skrevet
Jeg er sikker på at rosen vil bli satt stor pris på. Lykke til med daten din og fortell gjerne hvordan det gikk i ettertid.

Håper at den blir satt stor pris på jeg også, derfor jeg vil kjøpe en rose til henne også! Har en liten følelse av at ting kan gå bra...men vil liksom ikke håpe for mye heller! Skal fortelle etterpå hvordan det gikk jeg vettu... :)

Gjest Chriselia
Skrevet

Lykke til :D

*venter spent på oppdatering*

Gjest La Lune
Skrevet

There is nothing like the first date......... :hjerte:

La Lune

Skrevet
Lykke til :D  

*venter spent på oppdatering*

:) Takk for den fine støtten! Håper og tror at det går bra, virker som ei kjempejente! Oppdatering skal komme asap.

Skrevet

Første daten er alltid spesiell... Nå begynner jeg å drømme meg tilbake nå. Husker at sambo begynte å skjelve da jeg kyssa han på den daten :hjerter:

Skrevet

Sommerfugler i magen nå gitt, gleder meg jo som en liten unge jo, hehe... Gleder meg virkelig til morgendagen! :D

Skrevet

Har man sagt A så må man også si B *venter* :blunke:

Skrevet

gutten må gjerne ta hele alfabetet for min del! :kul:

Skrevet
gutten må gjerne ta hele alfabetet for min del!  :kul:

:ler:

Skrevet

hmmm... det høres ikke ut som om det er lenge siden sist jeg var på date vel? ... godt!

...og jommen meg gikk jeg ikke ut og kjøpte 40 mørkerøde roser til meg selv i går også...

Gjest Chriselia
Skrevet

Ja,nå er det vel ikke lenge til du skal på date??

*venter utålmodig på oppdatering*

Håper dere får en kjempe fin kveld :D

Skrevet

Lykke til!

Og for all del- IKKE ha sex på den første daten. Selv om det virker som hun har lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...