Gå til innhold

Har Lady Gaga blitt tjukk?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aahnei, hun har blitt normalvektig, AAA!!!

...

Skrevet

Ja, det er helt forferdelig. Hun ruller jo rundt.

(ironisk nå ja)

Skrevet

når har jeg aldri egentlig likt Gaga, men kan man ikke heller se positivt på de artister og skuespillere som er normalvektige, eller blir normalvektige?

Er kjendiser for tynne brettes dette ut i media, men er artistene nesten normalvektige, da er de feite... ikke rart vanlige mennesker har et screwd up forhold til mat.

Skrevet

Herregud for et idiotisk spørsmål. Om man ikke klarer å se at hun er normalvektig (tynn), da har man et forvrengt og sykt bilde på hva som er normalt.

Gjest stillness
Skrevet

Dessuten er det vel typisk Se og hør journalistikk å finne de mest uflatterende bildene også skrive noe negativt rundt det.

Hun ser helt normal egentlig og jeg blir irritert over at alle må ha lik kropp.At det ikke er rom for at folk er forskjellige og at alle må se ut som vandrende fyrstikker.

Skrevet

Tjukk - Nei!

Normalvektig på begge bildene såør du meg...

Skrevet

De som anser Lady Gaga som "tjukk" bør oppsøke psykologisk hjelp. De har et fullstendig forvrengt bilde av kropp.

Skrevet

greit at du har så lite å gjøre at du bare må spørre om noe... Men herregud å spørre om det da! Hvis noen kan mene det så må jeg visst slanke meg 10 kg for å bli tynn jeg da :(

Lady Gaga er fin hun:)

Skrevet

Å være tykk er noe helt annet..

Gjest Linda sofie
Skrevet

Magen blir jo litt slapp eller hva jeg skal kalle det når man sitter nede? Hun ser fin ut! Hun er ikke for tynn eller for tykk. Hvert fall ikke for tykk!! Seher kan ha så mange dumme artikkler. Hjelpes meg.

Skrevet

Ja, jøss så tykk hun har blitt :ironi:

Skrevet

Hun er tynnere enn hva jeg vanligvis er, på begge bildene. Er jeg smellfeit jeg da? Og jeg som alltid har trodd jeg var slank :sjokkert:

Takk for DEN Se&hør! :klaske:

Skrevet

Hn, men hun kan ikke kalles tynn heller da? Ser jo at på bildet fra musikkvideoen så har hun en stram og lekker kropp. Selv på musikkvidoen så ble det ikke brett eller valker når hun satte seg, så liiiitt fetere har hun jo blitt. Hun har nok hatt godt av det, bare hun vet når hun skal stoppe å :popcorn: :popcorn:

Skrevet

Hn, men hun kan ikke kalles tynn heller da? Ser jo at på bildet fra musikkvideoen så har hun en stram og lekker kropp. Selv på musikkvidoen så ble det ikke brett eller valker når hun satte seg, så liiiitt fetere har hun jo blitt. Hun har nok hatt godt av det, bare hun vet når hun skal stoppe å :popcorn: :popcorn:

Flesket når hun setter seg ned i musikkvideoen kan de ha redigert vekk f.eks

Skrevet

Flesket når hun setter seg ned i musikkvideoen kan de ha redigert vekk f.eks

Ser likevel at hun er slankere på det ene bildet.

Skrevet

Jeg synes ikke at hun har blitt tykk, men det ser ut til at hun har lagt på seg litt. Jeg vil si bittelitt for mye.

Gjest Applecore
Skrevet

Brett på magen + tidligere spiseforstyrrelser = saftige nyhteter som sladrebladene kan meske seg med!

Jeg ble helt KVALM av å lese dette sludderet!

Jeg gir meg ende over av det faktum at vedkommende som sitter og skriver disse artiklene som best kan sammenliknes med sladder i en jentegarderobe på ungdomsskolen faktisk får betalt!

Og at andre er villig til å betale for å lese det!

Hva er greia med at folk elsker å peke på offentlige personer og skrike høyt og frydefullt når de ser en feil?

ÆSJ!

Skrevet

Herregud for et kroppssyn enkelte har. Ikke rart at det er folk som sliter med spiseforstyrrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...