Gjest UngHåpløsJente Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hva skal jeg gjøre? Jeg møtte en gutt fra england som var søt å grei gjennom chate side. Han var så snill å sa at jeg var flink i å synge å sa at jeg var pen ovs. Han fikk meg til å føle meg bra. Så beynte vi å sende sms. Snakket om masse det virket som han altid var der. Jeg sa til han at syntes at det var skumelt å snakke til gutter men da sa han at jeg snakket bra til han for jeg hadde sakt mange ganger at jeg syntes at han var søt. Så snakket vi sammen igjen på et chateprogram med web og alt var bra men han var litt trøtt. Men vi snakket om en del greier ikke nå spesielt serriøst for jeg tror ikke at han visste at jeg hadde et godt øye til han. Jeg skal ha sakkt flere ganger at jeg var feit og stygg for det er slik jeg føler meg. Så spurte jeg han om hvor mange kjærester han hadde hatt før og hav svarte ærlig så kom spørsmålet til meg og jeg kjente at dette ble flaut men svarte han ærlig at det ikke var noen. Så spurte han hvorfor og jeg sa at jeg ikke var en jente guttene ville være sammen med så sa han at jeg måtte bevise for han at jeg ikke var feit så da reiste jeg meg opp litt i mørke men det var ikke bra nok så tok jeg fra lyse så han kunne se men når han sa at jeg skulle ta av topen det ble det for mye jeg sa nei og nei, men han hørte ikke å truet med at viss jeg ikke gjorde dro han fra chatten og det ville ikke jeg. Så etter en stund jeg trodde jeg hadde forkart det bra at jeg ikke ville gjøre det så beynte han igjen jeg sa nei og begynte å forstå hvor naiv jeg var som trodde han var noe anderledes og sa at jeg følte meg naiv men da sa han at han var kjempe lei av jeg sa at jeg var stygg og feit. Så sa han at han prøvde å hjelpe meg med selfølelsen, og jeg ble velid såret av det han sa. Etter mere diskusjon sa jeg på norsk at han var en idiot og jeg var kjempe sint på han, men han forstod bare at jeg kalte han gris så spurte han hvorfor jeg kalte han det og da sa jeg at han hadde spurt meg flere ganger om jeg kunne ta av topen som var helt uaktuelt. Da logget han av og jeg sa til han at : Hvorfor ble du så sur? jeg sa bare sannheiten. Jeg er glad for å ha sakt i fra men tankene om han er der helle tiden jeg vil veldi gjerne prøve å få kontakt igjen men er liv redd om å bli såret. Dere/du som leser dette må vel tenke er hun gal eller? men det er veldig vanskelig og jeg vil høre hva andre folk som ikke kjenner meg synes så værsåsnill å skriv et svar. Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Ok, så en fjomp på nettet bare er ute etter å se puppene dine. Da må du jo heller bare slutte å prate med han, og finne en annen fyr som er litt hyggeligere. I stedet for å være lei deg, må du jo bare gå videre i livet, og tenke at ja, sånn en fjomp var han der.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Hva du skal gjøre?? Be ham dra inderlig langt inn i helvete! Hvis du ikke kan stå opp for deg selv mot bedriten behandling fra villt fremmede folk på nettet. Hvordan i h****** skal det gå med deg i RL? Tro meg, han DRITER i dine følelser. Og er kun ute etter å se pupper og mus. Du bør bli en smule mer kritisk til andre og så slutte å gjøre deg til et offer for sånne i din desperate jakt på bekreftelse.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Neste gang du møter på en gutt/mann som ber deg om å reise deg så han kan få se hvordan du ser ut, eller ber deg om å ta av deg plagg - logg av med en gang. Dette er alt de vil og du er et forvirret mulig offer som gir dem litt spenning noen timer på nett. De kan bruke lang tid og virke veldig hyggelige, men det er ikke deg som person de er interessert i. Du er bare nok en jentekropp på nett. Finn ut av hva DU vil. Øv deg i å si nei! Sett klare grenser og si klart i fra til den umodne tufsen som sitter et sted i verden og vil ha tilgang på kroppen din noen minutter. Og du: kan du være så snill mot deg selv og slutte å si alle de negative tingene om deg og kroppen din? Du er kanskje ingen supermodell, men det er vi mange som ikke er, faktisk de aller fleste. Vær glad i deg selv. Si hyggelige ting til deg selv hver dag. Stå foran speilet og se på deg selv. DU er mere enn god nok som du er!
Glitnir Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Ignorer idioten og jobb med din egen selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Signerer de andre her. I tillegg bør du tenke på at det du viser av det selv på nett kan lagres og deles med resten av verden til evig tid. Man kler ikke av seg via web.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå