Gå til innhold

Antrekk på erotisk klubb

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg planlegger å ta med kjæresten på erotisk klubb. Siden jeg ikke har vært på noe slik før er jeg veldig usikker på hva jeg skal ha på. Må ha noe som jeg føler meg komfortabel og sexy i.

Noen som kan gi meg inspirasjon og tips?

Er lita og slank med former, og kan egentlig gå i det meste. Vil bare føle meg komfortabel nok til å kunne slappe av og nyte kvelden. Støvletter og strømper er et must, men har ikke anelse om resten... :sjenert:

Kom gjerne med andre gode råd til førstegangsbesøkende også, jeg er ganske blank. Dette er en klubb hovedsaklig for par. Klubben har strenge retningslinjer, så jeg har endel info, men vil gjerne høre erfaringer fra andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg planlegger å ta med kjæresten på erotisk klubb. Siden jeg ikke har vært på noe slik før er jeg veldig usikker på hva jeg skal ha på. Må ha noe som jeg føler meg komfortabel og sexy i.

Er lita og slank med former, og kan egentlig gå i det meste. Vil bare føle meg komfortabel nok til å kunne slappe av og nyte kvelden. Støvletter og strømper er et must, men har ikke anelse om resten... :sjenert:

Kom gjerne med andre gode råd til førstegangsbesøkende også, jeg er ganske blank. Dette er en klubb hovedsaklig for par. Klubben har strenge retningslinjer, så jeg har endel info, men vil gjerne høre erfaringer fra andre.

Dersom det er en av swingersklubbene i Oslo kan du f.eks gå kledd som på bildet? :)

Men de fleste går kun med et håndklede rundt kroppen, evt. et par sexy strømper i tillegg. Folk er lite dømmende der uansett, så det går nok veldig bra ;)

Skrevet

Ja, korsettet på bildet var supersexy (mulig jeg ikke kan uttale meg siden jeg er jente, men...) Noe sånt med strømper og pumps til hadde nok gjort seg :-)

Gjest Baardsen
Skrevet

Hvis jeg skulle tatt med kjæresten på erotisk klubb måtte det kun være for å vise henne fram. For oss har det aldri vært aktuelt, høres veldig tarvelig ut. Men når du nå har bestemt deg vil jeg anbefale noe litt sporty og ikke for vampete. Tettsittende sort t-skjorte, bitteliten string i feminin lys varm farge, sorte støvletter og en helt annen hårfrisyre enn du har til vanlig slik at det er lettere å legge det hele bak seg dagen etterpå.

Skrevet

...For oss har det aldri vært aktuelt, høres veldig tarvelig ut.

Hva er vitsen med denne kommentaren? dama har ikke spurt om ditt syn på sexklubber, men lurer på om noen har tips til bekledning... latterlig.

Skrevet

Hva er vitsen med denne kommentaren? dama har ikke spurt om ditt syn på sexklubber, men lurer på om noen har tips til bekledning... latterlig.

Hva er vitsen med den kommentaren? Ingen har bedt deg om å kommentere folks syn på sexklubber. Blir alltid dårlig stemning av sånne kommentarer... Bedre å ignorere hvis man absolutt må reagere på et innlegg. (Og ja - jeg vet at jeg dermed burde ignorert ditt innlegg, men etter å ha elst en million slike "hold kjeft"-innlegg må det vel være lov å si fra...) :-)

Skrevet

Takk for tips! Det er en klubb i en utenlandsk storby, ikke i Oslo. Klubben er for par over 25, og single kvinner. Har lest mer om det nå, og skjønner at de er litt strenge på kleskoden. Kommer ikke inn om man kler seg for frekt, kleskoden er Classy Chic eller In-Theme.

Tarvelig eller ikke, jeg gleder meg! :)

Kom gjerne med tips dere som har opplevd lignende. :jepp:

Skrevet

Takk for tips! Det er en klubb i en utenlandsk storby, ikke i Oslo. Klubben er for par over 25, og single kvinner. Har lest mer om det nå, og skjønner at de er litt strenge på kleskoden. Kommer ikke inn om man kler seg for frekt, kleskoden er Classy Chic eller In-Theme.

Tarvelig eller ikke, jeg gleder meg! :)

Kom gjerne med tips dere som har opplevd lignende. :jepp:

Jeg har en tarvelig gangbang-opplevelse, men den må du nok motta pm om du ønsker... ;-)

Generelt kan jeg nevne at det er nok veldig greit for menn å bare gå rundt med et håndkle rundt livet. Det blir oppfattet som både sexy og praktisk.

For deg er det en klaaaaar anbefaling å ha en så liten g-string som mulig, og at du ellers har nattøylignende antrekk (nei - ikke pysjamas). Det kan være deler av klubben hvor du både kan være påkledd (men sexy) og hvor det er kun undertøy som gjelder. Med en bitte liten og avslørende nattkjole f.eks., kan du fritt bevege deg mellom slike avdelinger. I hvert fall hvis det er første gang du er med på dette, så kan det vel være greit å være litt "universal" :-)

Skrevet

Tar gjerne imot pm om tarvelige historier :gjeiper:

På denne klubben må man uansett ankomme i noe som ser passe tekkelig ut, og vi må matche hverandre. Undertøy og håndkle får evt bli om stemningen blir bra lenger inn i skjermede rom. Tviler på at kjæresten min i det hele tatt kommer til steget hvor han går rundt i håndkle...

Hva vi skal kle oss i der som folk spiser middag, danser, spiller pool osv blir mest utfordrende.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Hva vi skal kle oss i der som folk spiser middag, danser, spiller pool osv blir mest utfordrende.

Man kler seg som man føler som. På sexklubber er det så ymse slags type mennesker, som overalt ellers, og mange av de eier verken fin klesstil eller er kjekke/veltrente.

Om du kan kle deg til fest eller på byen, kan du alltids finne noe til sexklubber også. Det som pleier å virke er hva du føler er behagelig.

Menn vil uansett gjerne ha deg naken, så klærne er gjerne underordnet.

Endret av gjestdeluxe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...