AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Kan noen være så snill å anbefale en god fuktighetsmaske til meg? Er 34 år, men holder meg fortsatt godt ;-) Gjerne en jeg også kan bruke rundt øynene og som ikke er så altfor dyr..
hufsa! Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Heia,kjøpte Dermalogica fuktmaske på nett.under 200.Er au i den alderen,holder meg au godt ;-))
DesertRose Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Beste på fukt jeg har prøvd er hydra floral masken til Decleor..... Når det gjelder øyekrem så synes jeg personlig Exuviance sin er utrolig god.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Heia,kjøpte Dermalogica fuktmaske på nett.under 200.Er au i den alderen,holder meg au godt ;-)) Oi!!:-O Hvor på nett fant du denne??
Gjest Lunacy Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Liker veldig godt Decleor sin hydra floral maske, kjøper den til under 200kr på cheapsmells.com.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Kan noen være så snill å anbefale en god fuktighetsmaske til meg? Er 34 år, men holder meg fortsatt godt ;-) Gjerne en jeg også kan bruke rundt øynene og som ikke er så altfor dyr.. Til øyeområdet kan du med fordel bruke: Decléor Hydra Floral Eye & Lip Moisturising Mask. En svært god fuktmaske til bruk i ansiktet er som nevnt her: Decléor Hydra Floral Mask. Det finnes også andre gode merker på markedet, hvis du ikke tåler Decléor.. Pass på å ikke bruke noe rundt øynene som ikke er tilpasset akkurat det formålet! Bloggadresse fjernet. Kråkesaks, moderator. Endret 25. oktober 2010 av Kråkesaks
hufsa! Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Her http://sap193.channeladvisor.com/p-1188-dermalogica-skin-hydrating-masque.aspx og ligger tilbudskode på 10% da kommer du under 200.Eller som de over skriver,har aldri prøvd maska men mye annet,kjempegodt merke det au ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå